پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
صبح دوشنبه، در آیینی با حضور مسئولان شهرستان آران و بیدگل، امام جمعه و شهردار و فرهنگیان نوش آباد یک طرح ورزشی خیر ساز در نوش آباد افتتاح و کلنگ احداث نخستین آموزشگاه برکت شهر نوش آباد به زمین زده شد.
شعارسال: مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از زمین فوتسال چمن مصنوعی آموزشگاه شهید سجادی شهر نوش آباد، از طرح های افتتاحی آموزش و پرورش است که توسط خیرین احداث شده است.

محمد معدندار افزود: این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی خیران؛ آقایان محق و بهنام و کمک های مردمی در مدت کمتر از یک ماه به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: در آئینی هم کلنگ آغاز عملیات ساخت آموزشگاه هشت کلاسه برکت شهر نوش آباد در زمین آموزشگاه شهید فکری به زمین زده شد.

معدندار تاکید کرد: این طرح قرار است توسط بنیاد برکت دفتر مقام معظم رهبری ساخته شود.

وی در ادامه به نقش خیران در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: خیران آران و بیدگلی تاکنون حدود ۵۰ طرح آموزشی و فرهنگی و ورزشی در آران و بیدگل احداث کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل مدرسه سازی و فعالیت خیران در زمینه توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی در مدارس را گامی مهم در جهت اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: بدلیل محدودیت دولت در اعتبارات، خیران شهرستان توانستند در این زمینه گام های موثر را بردارند.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی دولت، هفت طرح بزرگ عمرانی آموزشی و ورزشی خیر ساز در آموزش و پرورش آران و بیدگل تا مهر سال آینده به بهره برداری می رسد.

۱۷ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۲۰ واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3905921 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین