پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
چندین طرح عمرانی، آموزشی و پژوهشی شامگاه شنبه با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی چند طرح دیگر نیز آغاز شد.

شعار سالرئیس دانشگاه کاشان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در جمع خبرنگاران به افتتاح فاز 2 ساختمان مهندس سعیدی اشاره کرد و ابراز کرد: این طرح با زیربنای 3 هزار و 600 متر مربع با حمایت مالی مهندس علی سعیدی از خیران آموزشی با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال شامل 30 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و 5 میلیارد ریال برای تجهیزات، ساخته شده است.

عباس زراعت بهره برداری از مرکز نوآوری و تجاری سازی را از دیگر طرح های افتتاح شده با حضور وزیر علوم ذکر کرد و افزود: این طرح نیز با حمایت مالی معاونت علمی ریاست جمهوری با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی هدف از راه اندازی این مرکز را فراهم کردن شرکت های فعال در زمینه بازی های رایانه ای و انیمیشن برای تبدیل منطقه فرهنگی کاشان به قطب بازی های رایانه ای کشور بیان کرد و گفت: این طرح که با مشارکت بخش خصوصی، استادان و دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است زمینه اشتغال زایی حدود 100 نفر را فراهم می آورد.
زراعت، بهره برداری از تصفیه خانه پساب را یکی دیگر از طرح ها عنوان کرد و افزود: این تصفیه خانه در راستای اجرای طرح مدیریت سبز افتتاح شد تا با مشارکت بخش خصوصی، پساب های دانشگاه تصفیه شده و حدود 20 هکتار از اراضی دانشگاه درختکاری شود.
وی خاطر نشان کرد: اجرای 2 طرح پژوهشی شامل احداث نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی و احداث نیروگاه دو مگاواتی سی سی اچ پی از دیگر طرح های برای اجرا در دانشگاه کاشان است که عملیات اجرایی آن با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.
وی رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه کاشان به زبان انگلیسی و عربی و رونمایی از 2 دستگاه مرتبط با صنعت نفت که توسط استادان دانشگاه کاشان ساخته شده است را از دیگر طرح های مورد افتتاح در دانشگاه کاشان برشمرد.
زراعت خاطر نشان کرد: هم چنین دانشکده مهندسی به همت خانواده کتابچی از خیران آموزشی با مساحت حدود 5 هزار مترمربع و خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 100 نفر و پژوهشکده انرژی نیز در مهرماه سال جاری در این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، تاریخ انتشار 14 خرداد 96، کدمطلب:82553993 (6016620)، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین