پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان گفت:شش واحد آموزشی در حال تکمیل برای میزبانی دانش آموزان در سال جدید است اما کمبود اعتبارات باعث راکد شدن و پیشرفت نکردن ادامه ساخت بعضی از این واحد ها شده است.

شعار سال: رجب فرهمندیان در نشست خبری با خبرنگاران دهاقان اظهار داشت:یک سوم خانواده های دهاقان با اداره آموزش وپرورش ارتباط مستقیم دارند واین نشانه اهمیت تعلیم وتربیت را ثابت می کند.
وی با توجه به وجود 80 واحد آموزشی در شهرستان تصریح کرد:تعداد پنج هزار و 200 دانش آموز زیر نظر 800 نفر کادر آموزشی سال جدید تحصیلی امسال را آغاز می‌کنند.
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان ،تعداد کلاس اولی‌های این شهرستان را 500 نفر اعلام کرد و افزود: سنجش سلامت دانش آموزان دهاقانی انجام شده ،همچنین امسال برای نخستین بار این سنجش ویژه پیش دبستانی ها هم شامل شد.
فرهمندیان بااشاره به همایش شکوفه ها در دهاقان ،تصریح کرد:بازگشایی مدارس در سوم مهر ماه خواهد بود که همزمان همایش مهر نیز برگزار می شود.
وی با اشاره به جا به جایی و انتقال 50 درصد از مدیران آموزشگاه های این شهرستان تصریح کرد:امسال بیشترین تعداد معلمان بازنشسته شدند،با توجه به این مسئله و انتقال برخی از مدیران ،جا به جایی و تغییر مدیران اعمال شد.
کمبود اعتبارات باعث راکد ماندن طرح های عمرانی در آموزشگاه های دهاقان شده است
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان گفت:شش واحد آموزشی در حال تکمیل برای میزبانی دانش آموزان در سال جدید است اما کمبود اعتبارات باعث راکد شدن و پیشرفت نکردن ادامه ساخت بعضی از این واحد ها شده است.
فرهمندیان با بیان اینکه مدرسه خیر ساز کرمی در مسکن مهر دهاقان تا پایان مهر ماه تکمیل می شود؛ اظهار داشت: آموزشگاه های حضرت امام جعفر صادق(ع)،خیر ساز خانم حائری،و یوسفی نیز با 90درصد پیشرفت فیزیکی همچنان منتظر بودجه واعتبار می باشند.
وی افزود:آموزشگاه دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز آماده افتتاح در اول مهرماه می باشد.
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان خبر از آغاز به کار یکصد و 50 نفر از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان؛ در سیستم آموزشی این شهرستان داد و افزود:این افراد در سال تحصیلی 95-96 در آموزشگاه‌های ابتدایی دهاقان مشغول تدریس می شوند.
تعامل با شهرداری گلشن باعث پیشرفت محوطه سازی آموزشگاه های این شهر شده است
رجب فرهمندیان با بیان اینکه اینکه آسفالت ومحوطه های آموزشی شهرستان وضعیت مناسبی ندارند ؛اذعان داشت:همه آموزشگاه های شهر گلشن با تعامل بسیار خوب شهرداری این شهر با اداره آموزش و پرورش ساماندهی شدند اما بااین حال هنوز 80 درصد از محوطه های آموزشی دهاقان نیاز به اصلاح دارند.
وی گفت: لازم است دهیاری و بخشداری هم در این زمینه با اداره آموزش و پرورش همکاری کنند؛ همچنین در دیداری که به همراه نماینده مردم دهاقان وشهرضا در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و همچنین در استان نیز با مدیر کل اداره نوسازی داشتیم قول مساعد در این زمینه نیز اتخاذ شد،و از اعتبارات طرح برکت نیز استفاده خواهد شد.
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان، اصلاح سیستم گرمایشی در آموزشگاه هارا موردی ضروری عنوان کرد وافزود:حرکت ما در این زمینه بیشتر از استان بوده که درحال حاضر35درصد از این کار انجام شده است.
تعامل خبرنگاران باآموزش وپرورش بهتر شود
وی بابیان اینکه ارتباط رسانه های شهرستان با آموزش وپرورش اندک بوده، تأکید کرد:بررسی مسائل و مشکلات، طرح و بیان اخبار می تواند زمینه پیشرفت هر اداره‌ای را فراهم سازد بنابراین ارتباط نهادهای اجرایی با رسانه‌ها باید مستمر باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ 28 شهریور 95، کد مطلب: 247573: www.imna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین