پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
محمد معدندار ظهر چهارشنبه، در مراسم روز امور تربیتی در محل خانه امید آران و بیدگل اظهار داشت: حضور نماینده ای مستقل از آموزش و پرورش در شورای شهر می تواند تا حدودی راه گشای برخی از مشکلات آموزش و پرورش باشد.
شعارسال: وی وجود وحدت در انتخابات شورای شهر آران و بیدگل را موجب پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان دانست و تاکید کرد: نبود این وحدت در شورا، کارکرد اصلی و خدمت رسان را کم رنگ تر می کند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به وجود بیش از دو هزار دانش آموز بی بضاعت در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز برای تهیه مواد و وسایل مورد نیاز آموزش و پرورش نیازمند همکاری سایر دستگاه است.

وی تصریح کرد: با وجود پیگیری های زیاد به جز کمک های خیرین که همواره پشتیبان آموزش و پرورش شهرستان در همه حال هستند مسئولان کمک خاصی به این نهاد مهم در خدمت رسانی به دانش آموزان بی بضاعت نمی کنند.

معدندار همچنین با اشاره به سالروز تشکیل امور تربیتی توسط شهید رجایی افزود: با توجه به تخریب های فرهنگی دشمنان در اوایل انقلاب تشکیل این نهاد توانست گامی مهم در حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی بردارد.

وی اظهار کرد: تربیت موجب شکوفایی استعدادهای نهفته در وجود دانش آموزانی می شود که شاید به دلایل مختلف نتوانسته اند در مسیر حرکت خود به شکوفایی استعداد های خود برسند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به نقش مربیان و معلمان پرورشی در تربیت افراد جامعه اشاره و تصریح کرد: در علم و دانش اساتید تنها به بعد عقلانی فرد توجه می کنند اما کار یک مربی تربیت، آموزش و تربیت روح و روان افراد است.

گفتنی است در این آیین از پنج حافظ کل قران کریم آموزش و پرورش آران و بیدگل تجلیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 3920665 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
به همون اندازه دارید روی والدین فشار وارد می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین