پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
نماینده‌ی تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد برکت، کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی برای رفع مشکلات مردم حاشیه‌نشین تهران خبر داد.
شعار سال: علیرضا رحیمی در ارزیابی اقدامات بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای امدادرسانی به مناطق محروم کشور اظهار کرد: بنیاد برکت برای کمک به توسعه‌ی مناطق محروم اقدامات درخوری را انجام داده است و در وهله‌ی اول در حوزه‌های عمرانی و در وهله‌ی دوم هم در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی محرومان سراسر کشور را یاری می‌کند.

وی با به اشاره به سایر اقدامات بنیاد برکت، از جمله در جهت خدمات‌رسانی به مردم محروم استان تهران افزود: بنیاد برکت در استان تهران مسئله‌ی حاشیه‌نشینی و حل مشکلاتی که مردم این مناطق با آن مواجه هستند را در اولویت قرار داده است و در این مسیر متناسب با نیازهای بنیادهای حمایتی مسئول از جمله کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، به حل مسایل و مشکلات کمک می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم یادآور شد: بنیاد برکت تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی را با کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی منعقد کرده‌اند که هم به‌طور مستقیم و هم پروژه‌ای در مناطق محرومی که در استان تهران وجود دارد بتوانند خدمات ارایه دهند.

وي با اشاره به اين‌كه نمي‌توان از ساخت صدها مدرسه، مراكز آموزشي، كتاب‌خانه،‌ مراكز بهداشتي و اشتغال‌زايي و توسعه‌ی پايدار و همه‌جانبه‌ی كشور توسط بنياد بركت به سادگي گذر كرد، گفت: فعاليت‌هاي اين بنياد به معنای واقعی کلمه جهادي و بي‌منت است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1395، کد مطلب: 304186، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین