پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۳۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدارس نوساز به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز هستند گفت: تامین وسایل و تجهیزات ایمنی مدارس قدیمی‌تر نیازمند تامین اعتبار است و اگر بودجه لازم برای آن تامین شود می توانیم نسبت به این مهم اقدام کنیم.

شعارسال: محمدتقی نظرپور درباره تمهیدات ایمنی مدارس با توجه به فرارسیدن روز ایمنی و آتش نشانی اظهار کرد: تمهیداتی را در این زمینه بخصوص در بحث سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: حدود 30 هزار کلاس درس را در سال جاری استانداردسازی می‌کنیم و 83 هزار کلاس درس دیگر باقی می ماند که نیازمند استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه وقتی استانداردسازی می کنیم هدف ما این است که سوخت را به داخل کلاس نبریم گفت: همه تلاش ما این است که سوخت را به موتورخانه ببریم و آب گرم را به داخل کلاس‌های درس هدایت کنیم که کمترین خطرات احتمالی را  در پی داشته باشد. در واقع باید سوخت سیستم گرمایشی را از کلاس درس به موتورخانه‌ها ببریم.

نظرپور ادامه داد: معمولا HSE که مربوط به سلامت ایمنی است در مدراس جدید پیاده سازی می‌شود که بخشی از آن به ایمنی در برابر حریق باز می‌گردد. وسایل و تجهیزات ایمنی در مدارس نوساز فراهم است، اما برای مدارس قدیمی باید تمهیداتی فراهم کنیم تا دچار مشکل نشویم. هرچند باید توجه داشت که تامین وسایل و تجهیزات ایمنی نیازمند تامین اعتبار است و اگر بودجه لازم برای آن  تامین شود می توانیم نسبت به این مهم اقدام کنیم.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 9 مهرماه 96، کد خبر:  96070804166 ،www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
مسئولان خواهشا این مورد جدی بگیرن به اندازه کافی سالهای پیش به خاطر عدم رعایت اصول ایمنی بچه های بیچاره تو مدرسه سوختن .ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین