پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان بودجه رسمی ساخت مدارس در کشور است که ۸۰۰ میلیارد تومان آن توسط خیرین تامین می‌شود و باید به روزی برسیم که همه این بودجه توسط خیرین تامین شود.

شعار سال: علی زرافشان پنجشنبه در جلسه ستاد پروژه مهر استان کرمان اظهار داشت: نگاه مشارکتی در توسعه آموزش و پرورش باید مدنظر باشد و همه دستگاه‌ها برای توسعه آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش و پرورش توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را به دنبال دارد، گفت: اجتماعی شدن آموزش و پرورش را در دستور کار داریم که تنها به عنوان یک دستگاه اداری در کنار سایر دستگاه‌ها به آن نگاه نشود.

رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش با بیان اینکه دغدغه همه مسئولان کشور باید شروع سال تحصیلی جدید باشد، افزود: خوشبختانه به واسطه طرح پروژه مهر این اتفاق افتاده و در این دولت جلسات شورای آموزش و پرورش احیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: 1400 میلیارد تومان بودجه رسمی ساخت مدارس در کشور است که 800 میلیارد تومان آن توسط خیرین تامین می‌شود و باید به روزی برسیم که همه این بودجه توسط خیرین تامین شود.

زرافشان با اشاره به اینکه در سطح کشور اقدامات بسیار خوبی در قالب پروژه مهر انجام شده است گفت: بالغ بر 56 هزار مورد بازرسی از سطح مدارس کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه 26 مورد شکایت به دفتر ارزیابی پروژه مهر کشور ارسال شده است افزود: این در حالی است که حدود 562 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور وجود دارد

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395، کد مطلب: 1187370:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین