پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
رئیس ستاد پروژه ملی مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: از مهر امسال 27 هزار معلم جدید در مدارس کشور تدریس می کنند.

شعار سال: علی زرافشان رئیس ستاد پروژه ملی مهر وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه این وزارتخانه با اشاره به معلمانی که از مهر ماه وارد مدارس خواهند شد، گفت: امسال با توجه به ورود نخستین دوره فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، 27 هزار معلم جدید به مدارس خواهند آمد.

وی اضافه کرد: 22 هزار نفر آنها ورودی سال 1391 هستند که پس از گذشت چهار سال دوره‌های آموزشی وارد مدارس خواهند شد و پنج هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی سال گذشته وارد مدارس می‌شوند.

زرافشان با تأکید بر اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس هیچ‌گونه مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی پروژه‌ مهر «ساماندهی نیروی انسانی» است که مانند روال سال گذشته بخشی از طریق نیروهای رسمی گذشته هستند و این 27 هزار نفر هم به مجموع معلمان اضافه خواهند شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در برخی از مناطق و شهرستان‌ها که با کمبود معلم مواجه هستند هم از اضافه تدریس معلمان استفاده خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395، کد مطلب: 13950622000453:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین