پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به بیش از ۳۱ پروژه آموزشی در حال ساخت در سطح استان گفت: تا ابتدای مهرماه ۹۰ درصد این پروژه‌ها تکمیل می‌شوند.
شعارسال: احمد ناصری صبح امروز در جمع روسا و مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های دولتی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی امری مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرا گیرد.

وی با بیان اینکه سازماندهی حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در روز بازگشایی مدارس می‌تواند جلوه‌ای از مشارکت را به نمایش بگذارد، افزود: برای اینکه بتوانیم در زمان باقیمانده تا بازگشایی مدارس به اهداف خود نایل شویم بایستی مجموعه فرآیندها و فعالیت‌هایی که در قالب پروژه مهر در مناطق و نواحی انجام شده است، را در نظر بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به بیش از 31 پروژه در حال ساخت در سطح استان گفت: با تلاش اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان امیدواریم تا ابتدای مهرماه 90 درصد این پروژه‌ها به آموزش و پرورش تحویل داده شوند.

ناصری با اشاره به اینکه بیش از 20 عنوان فعالیت، در قالب پروژه مهر از جمله ثبت نام، سازماندهی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و غیره قرار دارد، از روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواست در روزهای باقیمانده به شدت بازدیدهای خود از مدارس بیفزایند.

وی با توصیه به همکاران اداری مناطق و نواحی و نیز اداره کل در زمینه مسئولانه پاسخ گفتن به ارباب رجوع تصریح کرد: باید نحوه ارتباط و تعامل خود را با همکارانی که به ادارات مراجعه می‌کنند تلطیف کرده و ارتباط دوستانه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به پایان بررسی مرحله دوم نقل و انتقالات گفت: از 730 نفر متقاضی در مرحله دوم 400 نفر اجازه خروج پیدا کردند که البته با موافقت مقصد مورد نظر انتقال پیدا خواهند کرد.

ناصری اظهار کرد: با این وجود مراجعاتی در این زمینه انجام خواهد شد که همکاران به ویژه حوزه‌های اداری، آموزشی و پرورشی باید پاسخ مناسب در مقابل سوالات احتمالی مراجعه‌کنندگان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از روسا و مدیران نواحی و مناطق خواست تا در شورای آموزش و پرورش مناطق و نواحی گزارشی از روند فعالیت‌های پروژه مهر را ارائه دهند تا اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1395، کد خبر: 1182948 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین