پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند گفت: این آمار حاکی از رشد ۲۸ درصدی مشارکت مردم در پرداخت زکات است.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند گفت: این آمار حاکی از رشد ۲۸ درصدی مشارکت مردم در پرداخت زکات است.
 سید جواد رضوی صبح امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: مردم استان سمنان توجه ویژه‌ای به پرداخت زکات دارند و این امر همواره میزان مشارکت مردم را در انجام امور خیرخواهانه تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر 9 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است افزود: این در حالی است که میزان تعهد و برنامه‌ریزی کمیته امداد استان سمنان در این بخش 7 میلیارد و 100 میلیون تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در پرداخت زکات 28 درصد رشد داشته است خاطرنشان کرد: امسال برای جمع‌آوری زکات در استان سمنان 10 میلیارد و 500 میلیون تومان برنامه‌ریزی کردیم.

وی تبلیغ این امر حسنه را در اولویت دانست و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون برای مشارکت مردم در پرداخت زکات می‌تواند نقش مؤثری را برای تحقق تعهدات کمیته امداد در این بخش ایفا کند.

رضوی با اشاره به اینکه زکات مردم برای کمک‌رسانی به محرومان و مستضعفان در مناطق محروم استان سمنان هزینه می‌شود اذعان کرد: پرداخت مخرج تحصیل، هزینه درمان، تأمین مسکن، هزینه ازدواج و غیره ازجمله مواردی است که زکات جمع‌آوری‌شده در آن هزینه می‌شود.

وی ابراز داشت: کمیته امداد استان سمنان برای مقاوم‌سازی 520 واحد مسکونی مددجویان این استان اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: این نهاد در بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی مددجویان 195 درصد از تعهدات خود را عملیاتی کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1725597 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید به این حج از خدا باوری و اهمیت به فقرا واقعا اهمیت داد و شکر گذاری کرد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
خداروشکر که روح همدلی و همیاری و کمک به مظلوم در بین مردمان ما هنوز زنده است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین