پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۲ هزار خانواده پشت‌نوبتی تا پایان شهریور و بر اساس سهمیه ابلاغی به استان تحت حمایت کمیته امداد سمنان قرار می‌گیرند.
شعارسال:سیده فاطمه تقوی روز دوشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: خانواده‌های جدید با واردشدن به چرخه حمایتی از خدمات مختلف حمایتی در حوزه‌های اشتغال، درمان، فرهنگی، حقوقی، مسکن، تحصیل دانش آموزان، طرح اکرام و محسنین بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد استان سمنان هدایت‌گری و خودکفایی خانواده‌ها به جای حمایت‌محوری است، خاطرنشان کرد: با ایجاد اشتغال خانگی و در قالب هزینه سرانه خدمات خرد و کلان تلاش می‌شود این خانواده‌ها خودکفا شوند و طعم شیرین استقلال مالی را تجربه کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه پالایش خانواده‌های تحت حمایت به‌صورت مستمر در کمیته امداد انجام می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با حمایت‌های همه‌جانبه برای خودکفایی خانواده‌ها گامی برای زدودن چهره فقر از جامعه برداریم.

۵.۲ درصد از جمعیت استان سمنان تا پایان سال گذشته تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان قرار داشتند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان نیز با اشاره به اینکه داشتن مسکن و سرپناه مناسب یکی از نیاز‌های اولیه مددجویان کمیته امداد است، گفت: نهاد خانواده در مکانی به نام مسکن معنا پیدا می‌کند و با وجود مسکن مناسب بسیاری از مشکلات خانواده‌ها درزمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برطرف می‌شود.
 
۲ هزار خانواده به چرخه حمایتی کمیته امداد سمنان وارد می‌شوند

حمیدرضا رجب‌زاده با اشاره به نقش و وظایف صنایع و شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی برای رفع فقر و محرومیت گفت: شرکت‌ها و صنایع بزرگ در استان سمنان می‌توانند با استفاده از ظرفیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی به ریشه‌کنی فقر در استان کمک شایانی نمایند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان در خصوص اهدای ۱۰ تن سیمان به کمیته امداد شهرستان شاهرود، اضافه کرد: سیمان تخصیص یافته از سوی کارخانه سیمان شاهرود به‌منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحد‌های باقی‌مانده، تعمیر و مقاوم‌سازی انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند گرانی‌های اخیر مانع از توقف پروژه‌های تأمین مسکن محرومان شود و تعهدات گذشته در بازه زمانی تعیین‌شده به محرومان تحویل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضفات بر گرفته از خبر گزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۹۳۳۱۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
ایجاد شغل برای خانواده‌ها خیلی اهمیت دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین