پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مرحله اول عیدی مددجویان در مناطق زلزله‎زده در هفته جاری پرداخت می‌شود.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مرحله اول عیدی مددجویان در مناطق زلزلهزده در هفته جاری پرداخت می‌شود.

حسین خدرویسی در نشست خبری که امروز بهمناسبت هفته احسان و نیکوکاری در محل کمیته امداد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تصمیم رئیس کمیته امداد کشور عیدی مددجویان در مناطق زلزلهزده سه برابر پرداخت خواهد شد و مرحله اول نیز در هفته جای پرداخت میشود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 25 هزار خانوار معادل 65 هزار نفر در مناطق زلزلهزده استان کرمانشاه تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند، گفت: در مرحله اول دو میلیارد و 624 میلیون تومان عیدی به این مددجویان پرداخت میشود.

خدرویسی با اشاره به اینکه اولین پولی که به حساب زلزلهزدگان واریز شد مستمری سه برابری مددجویان کمیته امداد در این مناطق بود، بیان کرد: در مجموع در دو ماه اول زلزله حقوق پنج ماه مددجویان زلزلهزده به حساب آنها واریز شد.

وی از آغاز به کار ساخت یک هزار و 100 واحد مسکونی مددجویان در مناطق زلزلهزده روستایی خبر داد و افزود: امیدوار هستیم که تا خرداد ماه سال آینده ساخت تمامی واحدهای آسیبدیده مددجویان در مناطق زلزلهزده آغاز شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع دو هزار و 600 ئاحد نوع یک برای مددجویان زلزلهزده ساخته خواهد شد، عنوان کرد: کمکهای دولتی ساخت منازل را تا مرحله سفتکاری پیش برده و کمیته امداد نیز تجهیز و تکمیل این واحدها را انجام میدهد.

خدرویسی با اشاره به آغاز جشن احسان و نیکوکاری در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، بیان کرد: یک هزار و 330 پایگاه در استان کرمانشاه برای جلب و جذب هدایای مردمی در نظر گرفته شده است.

وی از آغاز این مراسم از 16 اسفند ماه در 1000 اموزشگاه استان خبر داد و افزود: مراسم نمادین نیز در دبستان شاهد دستگار کرمانشاه با حضور مسئولان استانی برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: 17 اسفند نیز 330 دفتر و پایگاه کمیته امداد در سطح شهر و روستا پذیرای مردم خواهند بود و در روز جمعه 18 اسفند ماه نیز پایگاههای کمیته امداد در مصلاهای نماز جمعه دائر خواهد بود.

خدرویسی با اشاره به اینکه سال گذشته در مراسم جشن نیکوکاری بیش از چهار میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در استان کرمانشاه جمعآوری شد، گفت: پیشبینی میشود امسال کمکهای مردمی 30 درصد رشد داشته باشد و همچنین این کمکهای جمعآوری شده تا قبل از آغاز سال نو در میان خانوادههای نیازمند توزیع میشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673838، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
خیلی خوبه که کمیته امداد امام اینقدر به مدد جوها کمک میکنه اما ای کاش از طریق رسانه ملی به مردم اعلام میکردن تا اعتماد مردم به کمیته امداد برگرده
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
دولت باید تا جایی که میتونه حمایت های خودش رو تا جایی که میتونه در همه زمینه ها رشد بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین