پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
کم توجهی به شایسته سالاری و محوریت قرار گرفتن ارتباطات محفلی در گزینش مدیران عالی، کار دست دولت سیزدهم داده است. قادری مدیر بدی نیست ولی مناسب برای ریاست سازمان بهزیستی کشور نبوده و نیست. معنای عقب افتادن پرداخت عیدی مددجویان چه می تواند باشد آقای قادری؟ هرچند مشکل اصلی سازمان در سال آینده بودجه توانبخشی و مراکز مثبت زندگی خواهند بود. برنامه ات چیست اخوی؟

شعارسال: علی‌همت محمودنژاد، ضمن بیان اینکه با وجود گذشت بیش از ۱۰ روز از سال نو هنوز عیدی افراد معلول پرداخت نشده است، از مسئولان و رئیس کمیته نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان خواست تا علت این امر را مشخص کنند.


گذشت ده روز از سال 1402 و عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی، قادری در کدام اتاق سازمان حضور دارد؟

سخنگوی شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی با ابراز نگرانی از شرایط افراد دارای معلولیت تصریح کرد: هیچ سبد حمایتی در خصوص سال نو و ماه رمضان به معلولان اختصاص نیافته است؛ این موضوع در سال جدید کام معلولان را با عدم پرداخت عیدی یا وجه جبرانی تلخ کرده است.

وی در این راستا از صولت مرتضوی- وزیر رفاه نیز خواست به این امر توجه بیشتری داشته باشد.

سخنگوی شبکه ملی تشکل‌های افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی تصریح کرد: در طول ۱۵ سال گذشته عدم پرداخت عیدی معلولان با وجود گذشت ۱۰ روز از سال نو بی‌سابقه بوده است.

توضیحات رئیس سازمان بهزیستی:
قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور در این خصوص در برنامه تلویزیونی مدعی شده که مجلس قانونی برای پرداخت مستمری به معلولان در سال ۱۳۹۷ تصویب نمود، اما منابع مالی آن را مشخص نکرد. باید از جناب قادری پرسید که در این پنج سال، این امور با وجود عدم مشخص سازی منابع مالی، با کدام مکانیزم و شیوه جلو می‌رفت؟

تعداد بازدید : 3

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10فروردین1402، کدخبر: 1402011003947،www.isna.ir/ سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین