پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه از ساخت ۱۱۰ مدرسه با ۵۴۵ کلاس درس در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه از ساخت ۱۱۰ مدرسه با ۵۴۵ کلاس درس در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

مرزبان نظری مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری خیران مدرسه ساز در بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده بر اثر زلزله کرمانشاه در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده است این مشارکت به گونه ای بوده است که خیران برای ساخت تمام مدارس آسیب دیده در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده و تفاهم نامه ساخت مدارس جدید به همت خیران مدرسه ساز منعقد شده است.

نظری افزود: سایر مدارس فاقد استحکام در مناطق زلزله زده که جزو لیست تخریب و بازسازی بوده اند نیز برای ساخت مجدد، مورد توجه خیران واقع شد و به همین دلیل مقدمات بازسازی یا مقاوم سازی 52 مدرسه فاقد استحکام در این مناطق نیز در دست اقدام قرار گرفت.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع عملیات ساخت یا مقاوم سازی 130 واحد آموزشی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در دست اقدام است.

وی با اشاره به وارد آمدن خسارت جدی به 78 مدرسه در زلزله مهیب 7.3 ریشتری و همچنین نیاز به بازسازی و مقاوم سازی 52 مدرسه فاقد استحکام، یادآور شد: در مجموع یک هزار و 450 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدارس تخریب شده و مقاوم سازی مدارس باقی مانده نیاز است.

نظری بیان کرد: البته با توجه به سهم آورده خیران و تفاهم نامه های امضاء شده، به حدود 700 میلیارد ریال اعتبار دولتی نیاز است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 6461045، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین