پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲
این وکیل دادگستری با اشاره به کمک‌های کانون‌های وکلا تاکید کرد: تا کنون ۶۸ چادر به زلزله زده‌های استان تحویل شده است و با کانکس‌هایی که هفته آینده تحویل مردم شریف این استان می‌دهیم مجموعا ۲۸ کانکس را تحویل داده‌ایم.

شعارسال: روح الله وکیلی در رابطه با اقداماتی که از جانب کانون وکلای کرمانشاه برای کمک به زلزله زده‌های این استان شده است، گفت: به همت کانون‌های وکلای سراسر کشور حدود ۴۰۰ تن اقلام غیر نقدی به استان منتقل شده است.

رییس کانون وکلای کرمانشاه بابیان اینکه اقلام غیر نقدی از کانون‌های وکلا سراسر کشور ارسال شده، گفت: صندوق حمایت وکلا مبلغ یکصد میلیون تومان را جهت کمک تصویب کرده است. این در حالی است که از ناحیه همکاران همچنان ارسال کمک‌های نقدی ادامه دارد و ما بدون توجه به مبلغ واریزی قدردان آنها هستیم.

این حقوقدان تاکید کرد: کلنگ ساخت یک مدرسه در چقا گینو زده شد و به زودی یک مدرسه دیگر در یکی دیگر از روستاهای سرپل ذهاب زده می‌شود.

این وکیل دادگستری ادامه داد: تا کنون ۶۸ چادر به زلزله زده‌های استان تحویل شده است و با کانکس‌هایی که هفته آینده تحویل مردم شریف این استان می‌دهیم مجموعا ۲۸ کانکس را تحویل داده‌ایم.

وی ضمن تشکر از دانشجویان دندانپزشکی برای کمک‌هایی که در بسته بندی اقلام داشته‌اند گفت: ۵۰ بسته حمایتی نیز به خانواده‌هایی زندانیان آسیب دیده در زندان تحویل داده می‌شود.

وی بااشاره به مشکلات حقوقی زلزله زده‌های استان کرمانشاه گفت: کمیسیون معاضدت ما مشغول به کار است و هرکدام از زلزله زده‌ها که به کانون وکلا کرمانشاه مراجعه کند، به صورت مجانی از مشاوره حقوقی بهره‌مند می‌شود.

رییس کانون وکلای کرمانشاه در مورد کمک‌هایی که به وکلا آسیب دیده این منطقه شده گفت: تا کنون ۲ کانکس تحویل وکلا این منطقه شده است تا در شرایطی که دفاترشان تخریب شده است بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 27بهمن1396 ، کدخبر: 592270: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
ای کاش سریعتر این خونه هارو میساختن تا مردم اول اسکان پیدا کنن وبعد به فکر مدارسو ... بودن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین