پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
فرماندار گیلانغرب از انجام عملیات بازسازی پس از زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در زلزله خسارت دید.

شعارسال: فرماندار گیلانغرب از انجام عملیات بازسازی پس از زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در زلزله خسارت دید.

فرهاد همتی فرماندار گیلانغرب گفت: شهرستان گیلانغرب دومین شهرستان به لحاظ بیشترین خسارات واحدهای مسکونی، دامی و اداری در زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه است.

وی افزود: در ارزیابی هایی که متعاقب نظرات کارشناسان حوزه ستاد معین بازسازی که استان قزوین است از ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان در زلزله اخیر و پس لرزه‌های بعدی ۴۸۰۰ واحد ۱۰۰ درصد تخریب و گیلانغرب دومین شهرستان به لحاظ بیشترین خسارت واحد مسکونی، دامی و اداری است.

همتی گفت: حدود یک هزار واحد دامی در مناطق روستایی ۱۰۰ درصد تخریب شده اند و در ۱۵ روستای بالای ۵۰ درصد ساختمان های آنها تخریب شده است.

فرماندار گیلانغرب گفت: حدود ۱۰ هزار واحد ما تعمیراتی نوع یک و دو و سه است و بیشترین میزان تعمیراتی ما مربوط به نوع ۳ است.

وی ادامه داد: در شهر گیلانغرب نیز حدود ۹۰۰ واحد ما دچار خسارت شده است و در ارزیابی اولیه ۵۰۰ واحد به عنوان احداثی نوع یک و ۲ توسط کارشناسان ستاد معین مورد ارزیابی قرار گرفت.

همتی در پاسخ به اینکه چه تعداد از مردم زلزله زده گیلانغرب در چادر و کانکس به سر می برند گفت: تقریبا شرایط گیلانغرب علادی است اما برخی از شهروندان گیلانغرب به دلیل شرایط اضطراری و پس لرزه ها هنوز در چادر به سر می برند که از آن جمله می توان به سالمندان، بیماران خاص و معلولین جسمی و حرکتی اشاره کرد. اما سایر شهروندان در منازل هستند.

وی گفت: گیلانغرب اولین شهرستانی بود که روند بازسازی آغاز و اولین خانه در روستای شنغال خالدی تحویل داده شد و روند بازسازی به سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال و براساس برنامه زمانبندی عملیات بازسازی بخشی از ۱۰۰۰ واحد تخریب شده در روستاها را به انجام برسانیم و تحویل مردم دهیم و اولین شهرستانی باشیم که بازسازی را به پایان برسانیم.

فرماندار گیلانغرب در خصوص پرداخت تسهیلات بازسازی نیز گفت: براساس آخرین آماری که گرفتیم تاکنون بیش از ۱۲ هزار پرونده تشکیل شده و براساس اولویت بندی در پرداخت تسهیلات به بانک های عامل در شهرستان معرفی می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 6419335، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
ینی واقعا این همه وعده ینی پوچخ همش! هیچی به هیچی..بابا رلرله کی بود؟ از اون موقع تا الان تو چادرن..کی میتونه جوابگو باشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین