پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
مردم نوع دوست سمنان شش کانکس را برای اسکان خانواده های زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب ارسال کردند .

شعار سال: جمعی از نیکوکاران سمنانی به همراه تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور ، این شش کانکس را خریداری و تجهیز کردند.

اکرم السادات احمد پناهی مدیر خیریه رهروان احسان گفت : از این شش کانکس ، دو کانکس با هزینه دانشجویان خریداری و ارسال شده است .

وی افزود : در هر یک از این کانکس ها ، سبدهای غذایی شامل انواع حبوبات ، برنج و روغن ، انواع آجیل و شیرینی برای سال نو و انواع مواد شوینده برای مصرف یک ماه ، چهار دست لحاف ، چهار تخته پتو ، 12 متر مربع موکت ، بخاری گازی کپسول برای خانواده ای پنج نفره قرار داده شده است .

به گفته احمد پناهی ، برای خرید و تجهیز هر یک از این کانکس ها پنج میلیون و 300 هزار تومان هزینه و با همکاری مدیریت بحران استانداری سمنان به سر پل ذهاب ارسال شده است .

با ارسال این شش کانکس در یک ماه گذشته در مجموع 10 کانکس به ارزش 70 میلیون تومان با همکاری خیران موسسه رهروان احسان به مناطق زلزله استان کرمانشاه ارسال شده است .

این موسسه زیر نظر بهزیستی فعالیت می کند.

ارسال شش کانکس به سر پل ذهاب + عکس

ارسال شش کانکس به سر پل ذهاب + عکس

ارسال شش کانکس به سر پل ذهاب + عکس


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری سرخه365 ، تاریخ انتشار 4اسفند 96، کدمطلب:3111، www.sorkheh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
خدا شر هرگونه بلای طبیعی را از سر مردم دور کند ؛ این ها در سرمای زمستان چگونه زندگی میکردند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین