پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از ساخت هزار واحد مسکن مددجویی در روستاهای این استان با کمک سپاه پاسداران خبر داد.

شعار سال: احمد لطفی صبح امروز در نشست شورای زکات شهرستان دشتی اظهار داشت: 12 درصد جمعیت شهرستان دشتی زیر پوشش کمیته امداد هستند و موضوعاتی مانند طلاق، زلزله، تصادفات جاده‌ای و سیل از جمله آسیب‌های اجتماعی است که در ایجاد فقر تاثیرگذار می‌گذارد که تعدادی از این شاخص‌ها در سنوات گذشته در دشتی دیده شده است.

وی افزود: جمعیتی که در دشتی تحت پوشش کمیته امداد هستند نشان می‌دهد که سطح فقر در این شهرستان نسبت به شاخص جمعیتی بالاست.

دبیر شورای زکات استان بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال کاهش محرومیت‌ها با ارائه برنامه‌های توانمندسازی است، ادامه داد:

با بیان اینکه مردم این شهرستان به دین‌داری، تقوا و ولایت‌ مداری مشهور هستند اظهار داشت: مردم شهرستان دشتی در برنامه‌های کمیته امداد مشارکت همه جانبه دارند و این مهم زمینه خدمت گذاری به مردم این شهرستان بیش از پیش فراهم کرده است.

وی دشتی را به عنوان سه شهرستان برتر استان در زمینه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به محرومان در سطح استان در برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: این مهم نشان از روحیه انفاق و مسئولیت پذیری نسبت به همنوعان دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، فقر را موضوعی اجتماعی دانست و تصریح کرد: فقر موضوعی است که پس از هر حادثه مترقبه و غیرمترقبه ایجاد می‌شود و کمیته امداد تاثیری در ایجاد آن ندارد.

وی با بیان اینکه امسال در کنار 50 سرفصل کاری، ساخت یک‌هزار مسکن مددجویی با کمک سپاه استان بوشهر در روستاها در دستور کار است، گفت: 150 واحد از این خانه‌ها در شهرستان دشتی ساخته می‌شود.

لطفی اظهار داشت: امسال برای ایجاد اشتغال خانواده‌های زیر حمایت این نهاد در استان بوشهر، 60 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است که به هر نفر بین 25 تا 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۴۱۹۰۰۰۸۱۷ ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
سپاه همیشه پشت مردم ستم دیده بوده به همین علت همیشه محبوب مردمی خواهد بود که پا برهنگانند! نه شکم سیران!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین