پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
در آئینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۴۷۵ میلیارد ریال پروژه در عالیشهر استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

شعار سال: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید عصر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در عالی‌شهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

حبیب الله طاهرخانی با اشاره به برگزاری جشن پایانی ساخت مسکن مهر در عالیشهر خاطرنشان کرد: در این شهر ساخت روبناها، زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف مانند مدارس، بوستان‌ها، پروژه فرهنگی، درمانی، خدماتی و دیگر طرح‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل واحدهای مسکونی در شهرهای جدید در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها و روبناها در عالیشهر مصوب شده است.

وی با اشاره به تصویب هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌ها و روبناها در شهرهای جدید اضافه کرد: سال آینده نیز ۸۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این زیرساخت‌ها اختصاص خواهد یافت.

مدیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: استخر بزرگ عالی‌شهر با با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در مدت دو سال و با زیربنای دو هزار و ۳۰۰ متر مربع ساخته شده که امروز به بهره‌برداری رسید.

علی مقاتلی با اشاره به ساخت ۱۱۴ واحد باغ ویلا در عالیشهر با با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اضافه کرد: ۶۷ واحد مسکن مهر در عالیشهر ساخته شده است که امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مرکز جامع بهداشتی درمانی عالیشهر با سه هزار و ۷۵۰ متر مربع زیربنا آغاز شده است که در مدت یک‌سال با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیر شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با اشاره به افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه در این شهر افزود: شش پروژه آموزشی در عالی‌شهر آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ سرانه فضای آموزشی در مرکز استان بوشهر سه متر مربع و در عالیشهر کمتر از نصف میانگین استان است که برای تامین کمبودها اجرای زرشش پروژه آموزشی در این شهر جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی از افزایش امید به زندگی در عالی‌شهر خبرداد و افزود: با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش جمعیت ساکن در عالیشهر امید به زندگی در این شهر جدید ارتقا یافته است.

مقاتلی، توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را یکی از برنامه‌های مهم این شرکت دانست و تاکید کرد: در یکسال گذشته بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در عالی‌شهر اجرا شده که این طرح‌ها امید به زندگی افزایش داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 24 اسفند 96، کد مطلب: 3993: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین