پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
رئیس آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه دو مدرسه خیرساز در کاشان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح شجره طیبه در آموزش و پرورش کاشان اجرایی شد.

شعار سال: محمود خدمتی ظهر امروز در دیدار خیران مدرسه‌ساز با نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با افتتاح مدرسه "دکتر عباس مازوچی" واقع در فاز دو ناجی آباد همراه بوده و در 13 آبان مدرسه "دکتر تبریزی" افتتاح و مدرسه "دکتر حاج علی دائی" نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان افزود: انجمن حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم در مدرسه "دکتر عزیزی" بنیان گذاشته شد که اقدام به تهیه اساس نامه و ثبت کردند.

خدمتی با بیان اینکه سه هدف برای حمایت از دانش‌آموزان در حال پیگیری است، اذعان داشت: اولین هدف، اختلالات یادگیری دانش‌آموزان بوده که عمدتا از خانواده‌هایی هستند که خرج درمان را نداشته و نهایتا منجر به اُفت یا ترک تحصیلی می‌شود.

وی ابراز داشت: هدف دوم در حوزه پژوهش دانش‌آموزان مبدع و مخترع که دارای انگیزه و آمادگی هستند باید توسط پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شناسایی شوند تا با حمایت مالی بتوانند نوآوری خود را ثبت کنند و سومین هدف نیز دانش آموزانی که به دلیل استطاعت مالی ترک تحصیل می‌کنند باید شناسایی و معرفی شوند.

رئیس آموزش و پرورش کاشان بیان داشت: طرح شجره طیبه در استان اصفهان افتتاح گردیده که دانش‌آموزان محروم با معدل 18 به بالا در سامانه ثبت نام شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند و کاشان نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 1547430:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین