پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 800 کودک زیر پنج سال مبتلا به سو تغذیه از حمایت‌های کمیته امداد استان با اعتبار 522 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

شعار سال: عدالت بهرامی با بیان اینکه 37 هزار و 100 خانواده تحت حمایت مستمر کمیته امداد هستند، اظهار کرد: تعداد 46 هزار خانواده نیز به‌صورت غیرمستمر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

وی از ارائه بیش از 110 خدمت حمایتی به اقشار نیازمند خبر داد و بیان داشت: در سال جاری یک‌هزار و 800 کودک زیر پنج سال مبتلا به سو تغذیه از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 522 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی افزود: 407 کودک در مناطق محروم سرانه 120 هزار تومان و یک هزار و 393 کودک، سرانه 85 هزار تومان پرداخت شده است.

بهرامی با اشاره به اجرای طرح همسفره توسط کمیته امداد، بیان کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک به مبلغ ماهانه 70 هزار تومان در راستای کاهش و رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 100 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان نیازمند کمک‌های مردم و خیران هستند، یادآور شد: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به‌ تنهایی پاسخگوی نیازهای این جامعه هدف نیست.

بهرامی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند در قالب «طرح شفا» به درمان بیماران تحت حمایت کمک کنند، گفت: در این طرح جذب حامی برای تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آنها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری امداد رسیده باشد انجام می‌شود و حامیان به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهانه مبلغ پیشنهادی خود (حداقل 20 هزار تومان) را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان در اولویت دریافت خدمات می‌باشند پرداخت می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۹۰۰۰۴۶۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین