پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ۵ ماه نخست سال جاری حامیان ۳میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کرده‌اند.

شعار سالمحمود میرامامی با ابراز اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های ایتام و نیازمند از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است، اظهار داشت: در طرح‌های مختلف کمیته امداد به‌‌طور مستقیم و غیرمستقیم برنامه اکرام ایتام به‌‌عنوان یک برنامه و هدف متعالی تأکید و توجه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان افزود: امسال علاوه بر ایجاد کارگروه‌های شهرستانی و استانی، با برقراری تماس تلفنی و بالا بردن تعاملات میان حامیان و کمیته امداد، این عزیزان را ترغیب و تشویق به ادامه همکاریکرده و در نتیجه پس از برقراری تمامی راه‌های ارتباطی نسبت به تعیین وضعیت آنها در سیستم اکرام اقدام شده است.

وی با اشاره به انجام پالایش و گردش وضعیتی مددجویان، یادآور شد: فرآیند شناسایی خانواده‌های ایتام شامل جمع‌آوری و تجزیه‌ و تحلیل اطلاعات به‌‌منظور تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی افزایش سرانه مناطق محروم با ضریب بالای محرومیت است.

میرامامی با بیان اینکه 9 هزار و 570 فرزند محسنین و 23 هزار و 774 کودک بی‌سرپرست در استان سیستان و بلوچستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین 33 هزار و 344 حامی فعال از فرزندان یتیم تحت حمایت این نهادحمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در 5 ماه نخست سال جاری از محل طرح اکرام ایتام 3 میلیارد و 600 میلیون تومان جذب درآمد شده که این رقم نسبت به بازه زمانی سال گذشته 39 درصد افزایش‌ یافته است.

وی درباره برنامه‌های جدید حوزه توسعه مشارکت‌های مردمیاظهار داشت: ارتباط با مراکز آموزش عالی و ایجاد امداد محله در محیط‌های مورد هدف با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید، دانشجویان نخبه، رابطان افتخاری، معتمدان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و ائمه جمعه در دستور کار این نهاد است به‌طوری که این مهم موجب اعتماد خیّران و هم‌افزایی و عدالت در توزیع منابع خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب:1512801، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین