پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: امسال 50 واحد مسکونی در قالب طرح عمرانی براساس ضرایب مناطق محروم و از محل اعتبارات تعیین شده به مدت 2 ماه ساخته و تحویل مددجویان این نهاد می شود.
شعارسال: به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ناصر ریگی روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی 50 واحد مسکن مددجویی در سراوان، اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) با همکاری سپاه پاسداران این شهرستان ساخت 50 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق محروم با ضرایب 8 و 9 را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان این که زمینی به مساحت 50 متر مربع برای هر واحد پیش بینی شده است، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی مددجویی 250 میلیون ریال در مجموع به ارزش 12 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه که از طریق کمک خیران شهرستان و در قالب اردوهای جهادی احداث می شود.

وی تصریح کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی روستایی مددجویان از مهر آغاز و آذر امسال با تخصیص اعتباری از محل تسهیلات بانکی، مساعدت امداد، کمک های مردمی و بنیاد مسکن به پایان خواهد رسید.

وی افزود: هم اکنون بیشترخانوارها در نقاط محروم سیستان و بلوچستان نیازمند ساخت و یا بهسازی مسکن هستند که تا پایان امسال واحدهای مسکونی نیمه تمام تکمیل و تحویل خانواده ها می شود.

مدیر کمیته امداد سراوان گفت: ارتقا سطح کیفی ساختمان ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و مورد تایید، به کارگیری عوامل اجرایی، نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل از مواردی است که پیگیری و اجرا می شود.

ریگی اظهار داشت: رویکرد اصلی امسال این نهاد با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری از کمیته امداد، توانمندسازی اقتصادی خانواده هاست که این امر با کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند و تخصیص و توزیع 50 درصد از اعتبارات پرداخت کمک موردی به مناطق محروم محقق خواهد شد.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هدانا، تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1395، کدخبر: ۴۹۸۱۰۷، www.hodana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین