پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از حمایت کمیته امداد استان از دو هزار بیمار صعب العلاج و زمین گیر خبر داد.

شعار سال: رضا سلم آبادی صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در سطح کشوری ۲۷ بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار نفر در خراسان جنوبی بوده که هزار و ۵۰۰ نفر از آن ها نیز زمین گیر هستند.

سلم آبادی با بیان اینکه این بیماران نیازمند بسته های غذایی و حمایتی ویژه ای هستند، گفت: بخش اعظمی از کمک های مردمی برای حمایت از این بیماران هزینه می شود.

وی با بیان اینکه ۵۴ مددجو در نوبت پیوند قرار دارند، افزود: برخی از این افراد در نوبت پیوند کلیه و برخی نیز در نوبت پیوند مغز استخوان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی خواستار همکاری مردم برای حمایت از این بیماران شد و افزود: طرح شفا برای حمایت های مردمی از بیماران زمینگیر و صعب العلاج در خراسان جنوبی اجرایی می شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، شناسنامه هایی به افراد خیر داده می شود تا بخشی از هزینه های بیمار را نیز پرداخت کنند.

سلم آبادی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح شفا تاکنون ۱۰۰ نفر برای حمایت از بیماران صعب العلاج خراسان جنوبی جذب شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 4094995 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین