پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
حسین افشاری ظهر یکشنبه در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان اسدآباد، اظهارداشت: نرخ امید به زندگی سال‌های گذشته در ایران ۳۷ سال بوده که اکنون با بهبود شرایط زندگی این رقم به ۷۴ سال رسیده است.
شعارسال: وی با بیان اینکه ایران کشوری آسیب‌پذیر است، افزود: دولت به تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های بیماری مردم را ندارد از این‌رو تشکیل مجمع خیرین سلامت در کشور کمک شایانی هم به دولت و هم به مردم خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: طی سال‌جاری انجمن حمایت از بیماران در شهرستان اسدآباد به ۱۷۰ نفر از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال کمک مالی پرداخت کرده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، عنوان کرد: این طرح کمک زیادی به سلامت مردم کرد ولی بار مالی زیادی را بر دوش دولت نهاد.

وی درباره خیرین شهرستان اسدآباد نیز گفت: اقداماتی که خیرین در کشور انجام می‌دهند دارای آثار دنیوی و اخروی بسیاری است و باید قدردان این افراد بود.

رابط مجمع خیرین استان با شهرستان‌ها نیز در این جلسه گفت: مجمع خیرین سلامت در تمام شهرستان‌ ها دایر شده و یک هزار نفر عضو دارد.

قربانعلی ریزوندی به خدمات مجمع خیرین سلامت در استان همدان اشاره و بیان کرد: جذب و شناسایی خیرین، هدایت خیرین برای ساخت و ساز و تجهیزات بیمارستانی، مددکاری برای بیماران صعب ‌العلاج سرطانی و غیره بخشی از خدمات این نهاد است.

رابط مجمع خیرین استان همدان با شهرستان‌ها گفت: در سال‌جاری به ۲۶۰ بیمار صعب‌العلاج حدود ۲ میلیارد ریال کمک شده است.

وی افزود: در استان همدان یک هزار و ۵۰۰ بیمار کلیوی، هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به ام اس و ۳۱۳ بیمار تالاسمی وجود دارد.

ریزوندی به سونامی سرطان در استان اشاره و تاکید کرد: ماهانه هزار و ۲۰۰ نفر در همدان شیمی‌درمانی می‌شوند.

وی عنوان کرد: کمیته پیشگیری از سرطان در همدان دایر و در مساجد، حسینیه‌ها، جلسات بانوان، مدارس و غیره مردم را نسبت به بیماری‌های صعب العلاج آگاه می سازد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 3923987 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
خدا خیرشان بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین