پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، بر کمک به بیماران به ویژه بیماران صعب‌العلاج تاکید کرد و گفت: بیماران صعب‌العلاج سرپرست خانوار موردحمایت کمیته امداد قرارمی‌گیرند.

شعار سال: علیرضا گودرزی چهارشنبه در کمیته بیماران خاص و صعب العلاج که در سالن معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: قدم برداشتن در جهت کاهش آلام مردم کار پسندیده ای است که در آیات و روایات به آن اشاره شده است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه افزود: ما تنها با امکانات دولتی نمی توانیم تمام مشکلات را پوشش دهیم لذا بسیاری از خدمات نیازمند کمک و یاری رساندن آحاد مردم است.

این مسئول خطاب به فعالین در عرصه کمک به بیماران صعب العلاج گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید طوری به بیماران خدمات رسانی کنیم که بیماران فقط درد بیماری را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر حمایتی از طرف دستگاه های دولتی، بیمه خدمات رسانی و ... نباشد بی شک تحمل بیماری های صعب العلاج برای بیماران غیرممکن خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: از سال ۹۲ به بعد اقداماتی در حوزه سلامت انجام شده که ارزشمندترین کارهای دولت بازدهم است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: در این راستا بیمه سلامت بسیاری از مشکلات مردم را حل و فصل کرد.

وی با بیان اینکه مردم کشور ما شایسته بهترین خدمات هستند، ابراز داشت: بیماریها یک نوع آزمایش و امتحان الهی است و نباید بیماران را تنها رها کنیم و وسیله ای برای کاهش درد بیماران باشیم.

گودرزی اظهار داشت: باید کمک کردن به بیماران را به یک رقابت در جامعه تبدیل کنیم و در این خصوص انجمن های خیریه، کانون های حمایت از بیماران صعب العلاج و ... با تمام توان پای کار بیایند.

وی بیان داشت: بیماران صعب العلاجی که سرپرست خانوار باشند، از طرف کمیته امداد به صورت رایگان تحت درمان قرار می گیرند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: حدود ۳۸ هزار نفر در استان بیماری خاص و صعب العلاج دارند که در این راستا نیازمند کمک و یاری مردم هستیم.

وی افزود: همچنین در استان ۱۰ انجمن کمک بیماری های خاص داریم که در شودای راهبردی تجمیع شده اند و به بیماران صعب العلاج خدماتی را ارائه می دهند.

این مسئول بیان داشت: انجمن التیام پاوه توانست در طول سه سال دو میلیارد تومان و همچنین برج خم جوانرود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک جهت بیماران صعب العلاج جمع آوری کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 4124342 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین