پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه ارتقای منزلت بازنشستگان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، افزود: به منظور توجه به وضعیت درمانی بیماران صعب‌العلاج فرهنگی، بخشی از خانه معلم اردبیل برای پذیرش بیماران اختصاص یافته است.

شعار سال: احمد ناصری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استان اردبیل، با اشاره به ضرورت قدردانی از زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت که سال‌ها در تربیت آینده‌سازان کشور نقش داشتند، اظهار کرد: بازنشستگان از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی کشور محسوب می‌شوند و باید در تمامی شرایط قدردان زحمات این قشر زحمت‌کش جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به رشد و پیشرفت فرهنگی جامعه با توجه ویژه نسبت به این سرمایه‌ها مقدور خواهد شد، افزود: برای ارتقای منزلت پیشکسوتان فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های مختلف خدماتی در دست اجرا بوده که از آن جمله می‌توان به افتتاح درمانگاه فرهنگیان استان اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: به منظور اسکان و توجه به وضعیت درمانی بیماران صعب‌العلاج فرهنگی، بخشی از خانه معلم استان برای پذیرش بیماران درنظر گرفته شده است تا با ایجاد مکان مناسب بهداشتی و خدماتی در خدمتگذاری مناسب از این سرمایه‌های مهم فرهنگی اقدامات لازم انجام شود.

ناصری بیان کرد: با راه‌اندازی موزه آموزش و پرورش استان اردبیل سعی خواهد شد تا تمامی آثار، مدارک، مکاتبات و آثار قدیمی و تاریخی آموزش و پرورش در معرض نمایش علاقه مندان و اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برای بهبود کیفی این موزه تاریخی از تمامی فرهنگیان تقاضا می‌شود چنانچه از آثار، مدارک و اشیا خاص تاریخی برخوردار هستند، با تحویل آن به اداره کل آموزش و پرورش در پربارتر شدن این مکان تاریخی و فرهنگی نقش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بهره‌برداری از محلی خاص برای حضور بازنشستگان آموزش و پرورش و توجه به پر کردن مناسب اوقات فراغت آنان از دیگر اقدامات انجام پذیرفته در مسیر تکریم از پیشکسوتان فرهنگی بوده و طی روزهای آینده شاهد افتتاح این مکان تفریحی و رفاهی در اردبیل خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 13960802002090:www.ardabil.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین