پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از اعزام ۳۰ مشاور به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

شعارسال: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از اعزام ۳۰ مشاور به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

کیومرث رحمتی پور ، از برگزاری کارگاه آموزشی- درمانی برای کودکان زلزله زده با همکاری اساتید دانشگاه رازی و با حضور ۳۰ مشاور مجرب کمیته امداد خبر داد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به‌منظور ارائه راهکارهای درمانی به مشاوران این نهاد و اعزام این مشاوران به شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف این شهرستان‌ها برگزارشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه این گروه از مشاوران تا بهبود شرایط در مناطق زلزله‌زده مستقر خواهند بود، افزود: مشاوران کمیته امداد با توجه به صدمات روحی واردشده به کودکان آسیب‌دیده از زلزله به این کودکان امدادرسانی می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با یادآوری اینکه گام نخست فعالیت اجرایی مشاوران این نهاد حضور اضطراری در مناطق زلزله‌زده از نخستین روز پس از زلزله بوده است، ادامه داد: روزانه ۲۵ مشاور از سوی کمیته امداد در مناطق غرب استان کرمانشاه به انجام کاردرمانی پرداخته‌اند.

رحمتی پور بیان کرد: این مشاوران با هدف تثبیت وضعیت سلامت روحی و روانی آسیب دیدگان به‌ویژه خانوارهای تحت حمایت به این مناطق اعزام و با اقدامات درمانی انجام شده تاکنون مسائل و اختلالات روانی بسیاری از افراد آسیب‌دیده را بهبود بخشیده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 4166473، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین