پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کریم حمیدوند شامگاه یکشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:در راستای این امر جامعه نیازمند نهادی است که فکر ملی تولید کرده و تصمیمات را به تصمیمات ملی تبدیل کند چرا که با فکر ملی داشتن بدون تعصبات منطقه‌ای تصمیمات در راستای اقتصاد مقاومتی موثرتر واقع خواهد شد.
شعار سال: فرماندار اسدآباد با تاکید برمدیریت مصرف آب و برخورد با چاه‌های غیر مجاز گفت:فروچاله‌ها در دشت اسدآباد به‌سبب کم‌آبی در حال شکل گرفتن است.
کریم حمیدوند شامگاه یکشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:در راستای این امر جامعه نیازمند نهادی است که فکر ملی تولید کرده و تصمیمات را به تصمیمات ملی تبدیل کند چرا که با فکر ملی داشتن بدون تعصبات منطقه‌ای تصمیمات در راستای اقتصاد مقاومتی موثرتر واقع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی افزود: راهنمایی متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات به عنوان یکی از فرصت‌های کم‌نظیر در اشتغال جوانان و مشاغل درآمدزا  از نقش موثری در اقتصاد مقاومتی برخوردار بوده که می‌طلبد مدیران دستگاه‌های ذیربط سرمایه گذاران و افرادی را که قصد طرح توسعه دارند برای استفاده از این تسهیلات ترغیب و راهنمایی کنند.

حمیدوند همچنین با اشاره به دو کارخانه موفق کاویان پیچ و کاویان پود شهرستان با ظرفیت 100 درصد تولید ،تصریح کرد: عدم وقفه در تولید با وجود تکانه‌های اقتصادی در کشور توسط این دو کارخانه نشان از هنر مدیریتی این واحدهای تولیدی دارد که با توجه به این هنر مدیریتی طرح توسعه این دو کارخانه در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

* آغاز فرونشست‌ها در دشت اسدآباد

فرماندار  در ادامه با تاکید برمدیریت مصرف آب و برخورد با چاه‌های غیر مجاز  گفت:در برنامه امسال شهرستان  در راستای مدیریت آب هوشمند سازی چاه‌ها باید سرلوحه قرار گیرد چرا که در دشت اسدآباد فرونشست‌ها شروع شده است.

وی خاطر نشان کرد:اجرا شدن این امر می‌تواند ما را در بهره برداری مناسب از چاه های آب کمک کند.

* حمایت از دستگاه های خدمات رسان برای برخورد قانونی با انشعابات غیر مجاز

حمیدوند افزود: برای برخورد با انشعابات غیرمجاز  آب و برق، فرمانداری اسدآباد برای برخورد قانونی پشتیبان دستگاه های خدمات‌رسان بوده و آنان را حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد:کسانی که دارای انشعابات غیر مجاز هستند ملاحظه مصرف ندارند که در این راستا انشعابات غیرمجاز باید برای ادارات و شرکت‌های زیربط خط قرمز بوده و پیگیری لازم را انجام دهند.

فرماندار همچنین تصریح کرد: تصفیه و استفاده از پسماند فاضلاب شهر همدان برای نیروگاه شهید مفتح نمونه بارز اقتصاد مقاومتی در استان همدان بوده که شهرستان اسدآباد نیز با توجه به خروجی 40 لیتر در ثانیه پسماند فاضلاب شهر  می‌تواند با الگوبرداری از این امر با تغییرات مجدد پسماند فوق را برای آبیاری فضای سبز و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار دهد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احصا مشاغل کوچک و درآمدزا موجود شهرستان توسط کارگروه اقتصادی به عنوان زیرمجموعه قرارگاه اقتصاد مقاومتی افزود:پرورش کرم ابریشم، فرآوری و بسته بندی سبزیجات، فرآوری محصول زعفران، تولید و بسته بندی انواع ترشیجات و شوری جات، بسته بندی تخم مرغ محلی، پرورش گلمحمدی، تولید گیاهان دارویی، آموزش تراش سنگ‌های قیمتی، از جمله مشاغل کوچک درآمد زا و جدیدی است که در این شهرستان شناسایی شده که می‌توانند این مشاغل کارهای جانبی دیگری را در کنار خود فراهم کنند و باید از این مشاغل در راستای اقتصاد مقاومتی شهرستان برای توسعه هرچه بیشتر حمایت شوند.

در پایان  این جلسه از 5 دستگاه اداری شامل ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، پیام نور، شهرداری  و ورزش و جوانان شهرستان به خاطر داشتن بیشترین کاهش مصرف انرژی برق تا پایان سال گذشته توسط شرکت برق شهرستان با اهدا تندیس تقدیر و قدردانی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 1789266 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
این ها همه به خاطر برداشت بی رویه از اب های زیر زمینی است
باید با چاه های غیر مجاز برخورد جدی کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین