پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی گفت: ۷۱ پایگاه حامی‌یابی در مساجد و مصلی‌های استان برای حمایت از ایتام، خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب‌العلاج دایر است.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی گفت: ۷۱ پایگاه حامی‌یابی در مساجد و مصلی‌های استان برای حمایت از ایتام، خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب‌العلاج دایر است.

رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه  71 پایگاه حامی‌یابی در مساجد و مصلی‌های استان برای حمایت از ایتام، خانواده‌های نیازمند و بیماران صعب‌العلاج دایر است، اظهار داشت: برای این مهم همچنین 49 پایگاه امدادی در مساجد، مصلی ها و تکایا و 22 پایگاه در مراکز نیکوکاری برپا شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 11 پایگاه در مرکز استان برپا می‌شود افزود: در شب‌های قدر4 پایگاه حامی‌یابی در تهران و 2 پایگاه در مشهد برای جذب حامی برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از لیالی‌قدر، 347 حامی حمایت از 417 یتیم و خانواده نیازمند را برعهده گرفتند.

وی بیان کرد: مردم نوعدوست می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره 30000570 در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا ثبت‌نام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397،کدخبر: 1742799 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین