پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار در راستای خرید تانکر آبرسانی ضد جلبک برای روستاهای محروم خراسان جنوبی هزینه شده است.

شعار سال: رضا سلم‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی صندوق امداد ولایت خراسان جنوبی اظهار داشت: در این صندوق تسهیلاتی با کارمزد سه درصد به مددجویان اعطا می‌شود.

وی افزود: در شهریور ماه امسال دو هزار و 300 نفر در نوبت اخذ تسهیلات این صندوق بودند که در این راستا این میزان در یک ماه گذشته به صفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در دو هفته گذشته مبلغ 800 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده شده است که امید است این تسهیلات نیز تا پایان دهه فجر به متقاضیان پرداخت شود.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر بیش از 610 میلیون تومان تجهیزات شامل چراغ گرم‌کن به روستاهای محروم استان اعطا می‌شود تصریح کرد: این تجهیزات در روستاهای دارای ضریب محرومیت نُه درصد توزیع می‌شود.

وی هزینه شدن 230 میلیون تومان اعتبار در راستای خرید تانکر آبرسانی ضد جلبک برای روستاهای محروم را از دیگر اقدامات عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون 60 درصد از منابع صندوق ولایت در زمینه تولید اشتغال توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر سه میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در صندوق موجود است و امید است تا پایان امسال به متقاضیان پرداخت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب: 1310064: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
چه خبره ، 230 میلیون تومان؟ مگه جنسش از طلاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین