پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء سلامت مادران باردار در مناطق محروم از سوی این بنیاد، گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۲۰۰ سبد کالایی در بین مادران باردار توزیع شده است.

شعار سال: موسی برزگری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حمایت‌های زیادی در مناطق محروم کشور از سوی این بنیاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعطای وام به دانشجویان بی‌بضاعت، بیان کرد: در این خصوص، تفاهم‌نامه‌ای با وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان منعقدشده که با شناسایی دانشجویان محروم، در هر ترم تحصیلی وام‌هایی اعطا شود.

برزگری با بیان اینکه میزان وام برای دانشجویان متأهل بیشتر از دانشجویان مجرد است، افزود: دانشجویانی که این وام را اخذ می‌کنند، یک سال بعد به‌طور ماهانه، وام را به ما برمی‌گردانند.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به دانشجویان متأهل پسر، بیان کرد: دانشجویانی که با خانم‌هایی از مناطق محروم ازدواج می‌کنند، زنان آن‌ها نیز می‌توانند در طرح ارتقای سلامت مادران شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت اصلی بنیاد علوی توانمندسازی است، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با استانداران و بانک سینا بسته و مقررشده که بخشی از یارانه را بنیاد علوی و بخشی را استانداران به بانک سینا واریز کنند.

برزگری افزود: بانک سینا نیز با استفاده از این یارانه‌ها، به مددجویان کمیته امداد و زنان سرپرست خانواده وام‌هایی اعطا می‌کند تا بتوانند روی پای خودشان بایستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آذر 1394، کد مطلب: 2987592: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین