پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
معاون اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: 53 درصد فرصت‌های شغلی که در خراسان جنوبی وجود دارد مربوط به بخش خدمات است.

شعار سال: مهدی خراعی‌عرب در دومین جلسه کاگروه اشتغال خراسان جنوبی اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای کاریابی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 53 درصد فرصت‌های شغلی که در خراسان جنوبی وجود دارد مربوط به بخش خدمات است و بیشتر آنها شغل‌های ناپایدار است، تصریح کرد: زیرساخت‌های متزلزلی برای فرصت‌های شغلی ما وجود دارد.
معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بحث اشتغال تنها موضوع کاریابی نیست و باید به صورت جامع به آن نگریسته شود، گفت: با توجه به اینکه بخش صنعت استان ظرفیت به کارگیری این تعداد جوینده کار را ندارد بنابراین باید زمینه کار در خارج از استان برای این افراد فراهم شود.
خزاعی‌عرب ادامه داد: از مزیت‌هایی که در استان وجود دارد به خوبی بهره‌برداری نمی‌شود و فرصت‌های شغلی که ایجاد می‌شود نیز کمتر از افراد داخلی استفاده می‌شود. وی با بیان اینکه چرخه مدون و منظمی در استان برای مراجعه بیکاران به آنجا و تقاضای کار وجود ندارد، گفت: باید افراد جویای کار ساماندهی شوند و براساس مهارت خود جذب به کار شوند. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری برای یک‌هزار و 900 نفر است. هادی اشراقی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری در این بخش یک‌هزار و 500 نفر اشتغال یافته‌اند و تلاش می‌کنیم تا در حوزه اشتغال بیش‌از تعهد خود عمل کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشارپنجشنبه 9 مهر1394، کد مطلب: ۱۰۴۳۵۸: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین