پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مدیر کمیته امداد زهک گفت: تاکنون 164 فرصت شغلی برای متقاضیان کار تحت پوشش از طریق پرداخت تسهیلات بانکی و امدادی ایجاد شده است.

شعارسال: محمدرضا قنبری افزود: در سال جاری نیز مراسم اهدای جهیزیه به 218 زوج جوان مورد حمایت در شهرستان زهک به نمایندگی از استان صورت گرفت و به عنوان الگو و نمونه برای سایر استان های کشور معرفی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی این نهاد مقدس 133 طرح با اعتبار بیش از 8 میلیارد ریال از محل منابع بانکی ، 25 طرح با ارزش بیش از یک میلیارد ریال از محل منابع امدادی محقق شد.

قنبری با اشاره به ایجاد 6 طرح تلفیقی با همکاری این نهاد مقدس و بانک های عامل، تصریح کرد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط کمیته امداد شهرستان زهک در قسمت‌های مختلفی از جمله نظارت کشاورزی ، دامداری ، دامپروری ، صنایع دستی و سایر خدمات فراهم شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 15 دی 1394، کدمطلب: ۵۴۵۰۳۲۹، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین