پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
امیری از برپایی برنامه های معنوی درمانی در جمع مددجویان منتخب بندهای مجموعه زندان مرکزی اصفهان خبرداد و گفت: برپایی برنامه های مختلف معنوی درمانی و فوق برنامه کمک بزرگی به بازگشت مددجویان به آغوش جامعه و خانواده است.

شعارسال: رمضان امیری هدف از برپایی این برنامه ها را کمک به فاصله گرفتن مددجویان بیمار از مواد مخدر وکاهش مشکلات این افراد وبازگشت سعادتمندانه به آغوش جامعه اعلام و اظهارامیدواری کرد با توسعه فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه در مجموعه زندانها زمینه حضور هرچه بیشتر مددجویان مهیا شود.

مدیرکل زندان های اصفهان افزود: در تمامی زمینه ها و مراحل موضوع پیشگیری مقدم تر و در اولویت بوده است اما پس از آن نیز بحث درمان به عنوان یک مهم تلقی می گردد.

امیری درمان مددجویان بیمار و آلوده به مواد مخدر که به زندان ها معرفی می شوند را از جمله حرکتهای درمانی و بهداشتی در زندان های استان عنوان کرد .

امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان نیز گفت : همه انسانها بافطرت پاکی که دارند در نهایت زمانی که از همه جا ناامید می شوند سر به آستان مقدس لایتناهی فرود آورده وازاو کمک می گیرند ، این همان ارتباط معنوی است که انسان با معبود خویش برقرار می کند.

دکتر احمدی مدرس دانشگاه اشرفی اصفهانی هم بیان کرد: ما در تغییر مشکلات موجود در صورتی که به عوامل بیرونی و درونی توجه کنیم بیشتر می توانیم تغییر دهنده عوامل درونی باشیم وبا تغییر شرایط درونی می توانیم شرایط بهتری برای زندگی فرد وحتی جامعه ای که درآن زندگی می کندفراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه بحث معنوی درمانی درراستای کمک به فرد معتاد وسلامت جامعه تأثیر به سزایی دارد ادامه داد: معتاد یک بیمار است و نیاز به درمانگر در او احساس می شود که امیدوارم با استفاده از ظرفیتهای موجود در زندان مرکزی به هدف خود جامه عمل بپوشانیم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار خبر 18 دی 1394، کدمطلب: 119079، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین