پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۳ پسر زيرپوشش کمیته امداد استان در نوبت ‏دریافت هدیه ازدواج هستند، گفت: ۲۹۵ نفر در ۶ ماه نخست سالجاری هدیه ازدواج دریافت کردند.



شعارسال :
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۳ پسر زيرپوشش کمیته امداد استان در نوبت ‏دریافت هدیه ازدواج هستند، گفت: ۲۹۵ نفر در ۶ ماه نخست سالجاری هدیه ازدواج دریافت کردند.

کریم زارع در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه کمک به جوانان زير پوشش کمیته امداد یکی از رسالت‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: بر این اساس افزاد نیازمند در این زمینه شناسایی و در صف دریافت کمک هزینه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۴۰۶ نفر از کمک هزینه ازدواج کمیته امداد استان اصفهان استفاده کرده‌اند، اضافه کرد: برای حمایت و کمک به این تعداد مددجو ۲۱ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کمک هزینه ازدواج جوانان به صورت خرید جهیزیه و هدیه ازدواج است، افزود: بر این اساس تاکنون ۹۶۳ نفر از دختران زير پوشش توانستند با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ‏ریال کمک هزینه جهیزیه دریافت کنند و ۲ هزار و ۵۵۶ نفر نیز در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۳ پسر زير پوشش کمیته امداد استان نيز در نوبت ‏دریافت هدیه ازدواج هستند، افزود: ۲۹۵ نفر در ۶ ماه نخست سال جاری توانستند هدیه ازدواج دریافت کنند.

زارع با اشاره به اینکه ۲۲۷ مورد هدیه ازدواج پسران تحت حمایت کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی تامین شده است، ادامه داد: از محل زکات نیز به ۸۱ نفر از مددجویان در سرفصل‌های جهیزیه، هدیه ازدواج و کمک به ازدواج مجدد ‏مددجویان، مساعدت شده است.

ویبا بیان اینکه کمیته امداد در زمينه ازدواج مجدد نیز کمک‌هایی را به مددجویان ارائه می‌دهد، افزود: مبلغ یک میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال تحت عنوان هزینه ازدواج مجدد به ۱۰۱‏ نفر از زنان زير پوشش داده شده است ‏که بخشی از آن از طریق کمک‌های مردمی و بخشی از طریق زکات تامین شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار دوشنبه04 آبان 1394 ، کد مطلب : 2950405 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین