پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: خیران استان اصفهان در قالب طرح توشه برکت ماه مبارک رمضان ۳۵۰ میلیون تومان برای افطاری دادن به مددجویان کمک کرده‌اند.

شعار سال: حمیدرضا شیران ، با بیان اینکه در سطح استان اصفهان ۸۸ هزار خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، اظهار داشت: بر این اساس ۱۸۰ هزار نفر به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال طرح‌های مختلفی برای جمع آوری کمک به مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این راستا آئین افطاری دادن یکی از سنت‌های حسنه است که خیران نیز در آن نقش اساسی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان با اشاره به اینکه آئین افطاری دادن به خانواده مددجویان در قالب طرح توشه برکت اجرایی می‌شود، بیان داشت: تاکنون خیران استان اصفهان در این بخش ۳۵۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح توشه برکت از اول تا ۲۴ ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، گوشت و ... در کیسه‌های «همیان مولا» و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت‌رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.

شیران از جمع آوری سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در قالب طرح اطعام و افطاری در سال ۹۵ خبر داد و گفت: سال گذشته به ۹۲ هزار ۴۱۸ مددجو اطعام و افطاری داده شد و بیش از ۶۳ هزار ۷۳۱ سبد کالا در قالب طرح «همیان مولا» جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: هم‌نشینی با فقرا در طرح مفتاح الجنه، جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری زکات فطریِه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد: توسعه فرهنگ خیر و احسان و تحقق برنامه‌هایی از قبیل طرح اکرام ایتام، محسنین (حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم)، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا (مشارکت در تهیه ارزاق موردنیاز محرومان)، مفتاح الجنه و فطریه و کفاره از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با ایجاد روحیه همکاری و تعاون، مشارکت و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان را به‌منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان فراهم می‌آورد

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۹ خرداد 1396، کد مطلب: 3992634: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین