پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
مدیرکل زندان‌های اصفهان گفت: با گذشت حدود پنج سال از کلنگ‌زنی پروژه زندان بزرگ اصفهان تنها ۴۰ درصد از فاز اول این طرح پیشرفت داشته است.

شعار سال: رمضان امیریبا اشاره آخرین وضعیت ساخت زندان جدید اصفهان اظهار داشت: این زندان قرار است در زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع در شرق اصفهان به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه با گذشت حدود پنج سال از کلنگ‌زنی این پروژه تنها ۴۰ درصد از فاز اول آن پیشرفت داشته است، ابراز داشت: تخصیص نیافتن اعتبار لازم از سوی استانداری و و همچنین اعتبارات ملی بهره‌برداری از زندان بزرگ اصفهان را با مشکل روبرو ساخته است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از زندان بزرگ اصفهان را ۱۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که برای نمونه طی دو سال تنها دو میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با اعتبار تخصیص یافته در سال جاری تنها می توان بدهی اداره زندان‌های استان اصفهان به شرکت آب و فاضلاب را پرداخت کرد، اظهار داشت: این در حالی است که زندان فعلی پاسخگوی نیاز ورودی‌ها به زندان مرکزی اصفهان نیست.

امیری در خصوص وضعیت زندان فعلی اصفهان نیز گفت: قرار بود که شهرداری اصفهان نسبت به خرید و تغییر کاربری این زندان که از آن به عنوان فضاهای ناهمگون اصفهان نیز یاد می‌شود اقدام کند که تاکنون در این راستا نیز اتفاقی صورت نگرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار 1 دي 1394 ، کد مطلب3006562: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
5 سال دیگه ان شاالله تموم می شه و می کنیمش فرهنگ سرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین