پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیران شهرستان زاهدان هفت میلیارد ریال در جشن گلریزان امسال تعهد و کمک نقدی به زندانیان جرائم غیر عمد استان کردند.

شعار سال: رحمدل بامری در جشن گلریزان زاهدان افزود: با ورود خیرین به عرصه حمایت از زندانیان مالی و جرایم غیر عمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: جشن گلریزان ریشه در فرهنگ دینی ما دارد که با برگزاری آن کمک‌های افراد خیر برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد امسال در حال برگزاری 24 جشن گلریزان برای آزادی 79 زندانی جرائم غیرعمد استان با بدهی 71 میلیارد و 870 میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: علاوه بر زاهدان تا کنون پنج جشن گلریزان از 9تا 18 خرداد در منطقه سیستان برگزار و خیران نیک اندیش آن سه میلیارد و 500 میلیون ریال در جشن گلریزان امسال تعهد و کمک نقدی کرده اند.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: سوانح رانندگی، مهریه و نفقه و حوادث کاری شایع ترین جرائم زندانیان غیر عمد در استان است.

بامری از علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ سازی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه و ترویج ازدواج های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه های معقول آگاه کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-6214-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین