پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: خیران استان اصفهان چهار میلیارد تومان برای آزادی زندانی جرایم غیر عمد کمک کرده‌اند.

شعار سال: اسدالله گرجی‌زاده با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در سطح استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر در سطح استان اصفهان ۸۵۶ زندانی جرایم غیر عمد با نیاز به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پشت میله‌های زندان به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ جشن گلریزان در سطح استان در بخش خصوصی و دولتی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تاکنون ۴۴ جشن گلریزان برگزار شده و ۱۱ جشن دیگر مانده است.

مدیرکل زندان‌های و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین تولید و پخس برنامه زندان «یک شهر یک ضیافت» کمک قابل توجهی را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود چهار میلیارد تومان اعتبار برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان جمع آوری شده است، ابراز داشت: با این اعتبار می‌توان به صورت قطعی ۱۲۴ زندانی را از بند رهایی داد.

گرجی‌زاده با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه با ۱.۷ میلیارد تومان کاشان با ۷۰۰ و شهرضا با ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیریه‌ای در این زمینه در سطح استان اصفهان از دیگر شهرستان‌ها پیشی‌ گرفته‌اند، افزود: البته این مبالغ تعهد شده است و تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

گفتنی است که خیران می‌توانند با مراجعه به سامانه تلفن همراهی #۰۳۱*۷۷۷۷*۷۸۰*، شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۷ و شماره حساب بانک ملت به شماره ۶۶/۴۸۴۵۵۶۲ بانک ملت نسبت به واریز کمک‌های خود به زندانیان جرایم غیر عمد کمک کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004626:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین