پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: سال‌گذشته با همت خیرین ۲۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

شعار سال: محمدعلی محمدی در جمع اعضای ستاد اجرایی مراسم جشن گلریزان در سالن اجتماعات اداره کل ضمن مثبت برشمردن ویژگی‌های ماه مبارک رمضان برای پرورش و تزکیه هم زمان روح، جسم و نفس، اظهارکرد: در این ماه مسلمانان میهمان خوان گسترده الهی هستند و با احسان و نیکی کردن مراتب بندگی را به حد اعلا می‌رسانند.

وی افزود: سال گذشته با همت خیرین و کمک‌های مردمی ۲۲۷ نفر زندانی(جرائم غیر عمد) با هزینه‌ای بالغ بر 157 میلیارد ریال از زندان آزاد شدند که ۷ نفر آنها خانم بود.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به اینکه امسال هم ۳۷۵ زندانی جرائم غیرعمد با هزینه‌ای قریب به 300 میلیارد ریال منتظر یاری دستان سبز خیرین بزرگوار هستند از کلیه هم استانی‌های عزیز دعوت کردند در این کار خداپسندانه شرکت و مقدمات آزادی این زندانیان را فراهم کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: ۶۱۱۹۱۵۱، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین