پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات معلولان گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های معلولان استان نبود فرصت‌های شغلی است که ایجاد اشتغال برای مددجویان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

شعارسال: مهدی قنبری‌موحد روز يكشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار داشت: اجرای دقیق و همراه با نظارت جدی بر لایحه حمایتی از معلولان که در 10 خرداد ماه امسال از دیگر خواسته‌های معلولان است.

وی تصریح کرد: اجرای موارد این قانون سبب حمایت‌های خوبی از معلولان شده و می‌تواند در احقاق حقوق معلولان بسیار موثر باشد.

مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان با بیان اینکه باید جایگاه معلولان در برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد، گفت: معلولان نباید به عنوان شهروندان درجه دو تلقی شده و تبعیض‌های اجتماعی علیه آنان برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: تصویب قانون جامع حمایت از معلولان نیز می‌تواند نقش موثری در ارتقاء وضعیت زندگی و رفاه اجتماعی معلولان ایجاد کند و می‌تواند در بهبود وضعیت اشتغال و افزایش پرداخت مستمری نقش موثری را داشته باشد.

قنبری موحد ابراز کرد: توجه جدی به وضعیت کودکان معلول و تقویت نقش زنان معلول در جامعه از دیگر خواسته‌های معلولان است.

وی افزود: توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری یکی از نیاز‌های معلولان است که اصلاح فضاهای شهری و اماکن عمومی می‌تواند زمینه حضور معلولان در جامعه را فراهم کند که این امر می‌تواند در تقویت اعتماد به نفس آنها موثر باشد.

مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان خاطرنشان کرد: مناسب سازی فضاهای شهری می‌تواند در ایجاد اشتغال مددجویان و حل سایر مشکلات آنان نقش موثر و بارزی داشته باشد.

مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به توانمندیهای معلولان عنوان کرد: باید معلولان خود با تکیه بر توانمندیهای خود بدنبال احقاق حقوق خود باشند و معلول کسی است که خود را از فرصت‌ها محدود کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 15 آذر 1394، کدمطلب: 936014، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین