پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 8 ماهه گذشته امسال بیش از 25 میلیاردریال خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد.

شعارسال: سیدغلامرضا متقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد به منظور تأمین سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان، خدمات عمرانی مختلفی را ارائه میدهد، اظهار داشت: این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در ارتباط نزدیک این نهاد با افراد تحت حمایت و بازرسی‌های بعمل آمده از منازل مسکونی مددجویان،در زمان های مختلف اقدامات لازم در قالب ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش انجام می‌‌گیرد.

متقی تصریح کرد: در همین راستا در هشت ماهه گذشته سال جاری بیش از 25 میلیارد و 59 میلیون ریال جهت خدمات عمرانی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه دو هزار و 61 مورد خدمت عمرانی ارائه شده، گفت: در همین راستا 91 مورد مسکن احداثی، 466 مورد تعمیرات کلی و جزئی، 82 مورد سرویس های بهداشتی و 135مورد بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی برای مددجویان انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد معافیت انشعابات آب، برق ، گاز و پروانه ساخت را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان عنوان کرد و گفت: واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد و مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند که در این راستا در هشت ماهه گذشته سال جاری یک هزار و 128 مورد انشعابات رایگان جهت مددجویان ارائه شده است.

متقی با بیان اینکه هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان است، تصریح کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف به منظور محرومیت زدایی، بهره‌مندی خانواده‌های محروم از امکانات مختلف و در نهایت توانمندی مددجویان زیر پوشش گام برمی‌دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آذر1394، کدخبر: 930893: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین