پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
دهدشت - وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: هنوز محرومیت در چهره استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود.

شعارسال: علی صوفی شامگاه جمعه در همایش اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه با دارا بودن دشت، منابع آبی و ظرفیتهای گردشگردی و... باید از مناطق مهم برای تولید اشتغال باشد و در این راستا همه مسئولان باید کمک‌کار رفع بیکاری از این شهرستان باشند و این در دستور کار آنها قرار گیرد.

استاندار اسبق استان افزود: روزی که به کهگیلویه و بویراحمد آمدم از تمام این مشکلات وعقب ماندگی ها خبر داشتم ولی الان بعد از سال ها هنوز محرومیت در چهره این استان هویداست.

وزیر تعاون دولت اصلاحات همچنین با بیان این که حفظ وحدت، همدلی وهمراهی و احساس دلسوزی میان ملت و مسئولان امر مهمی است که می تواند موفقیت را دوچندان کند، گفت:ما هیچ راهی نداریم جز آنکه همه سلایق مختلف را در کنار یکدیگر تحمل کنیم و به آنها احترام بگذاریم تا نتیجه آن به نفع مردم باشد.

*سلامت و امنیت در انتخابات مدنظر قرار گیرد

وی با اشاره به در پیش بودنانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در چنین شرایطی حضور حداکثری، سلامت و امنیت انتخابات از مؤلفه‌های مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سازندگی تصریح کرد: حفظ وحدت و استمرار آن در جامعه و ایجاد انسجام بیشتر در بین گروه‌های مختلف از مسائل مهم و مورد نیاز در کشور است.

صوفی افزود: امیدواریم با همکاری همه مسئولان و با حفظ وحدت و انسجام برای بالندگی بیشتر تلاش کنیم و با حفظ آرامش، خدمت به مردم و رفع مشکلات سرلوحه کار همه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: در فصل جدیدی که پیش روی ملت باز شده امیدواریم با همدلی و اتحاد بیشتر با بهره مندی از نیروی متخصص و کارآمد موجود در استان گامهای موثری برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود.

صوفی با توصیه به همه جریان‌های سیاسی مبنی بر اولویت قرار دادن منافع ملی بر منافع جناحی، تصریح کرد: مبنای حرکت همه جریان‌های سیاسی در انتخابات اسفندماه جاری باید مشارکت حداکثری مردم باشد و اگر جریانی بخواهد پیروزی خود را در یک میدان غیر رقابتی و باکاهش مشارکت مردم گره بزند در حق انقلاب جفا کرده است.

وی افزود: بنابراین راهبرد اصلی همه جریانات و گروه‌های سیاسی باید مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 14 آذر 1394، کدمطلب: 2991151، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین