پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آمار کل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در آذربایجان شرقی را 76هزار351خانوار اعلام کرد و گفت از این تعداد بیش از9 هزار خانوار قالیباف هستند .

شعارسال: از بین 9 هزار قالیباف تحت حمایت 3هزار500 نفراز آنان بیمه تامین اجتماعی هستند که کل مبلغ بیمه آنها توسط کمیته امداد امام خمینی پرداخت می شود .

وی با بیان تسهیلات ارائه شده به قالیبافان تحت پوشش گفت :به ازای بافت هر متر مربع فرش به طور متوسط 15میلیون ریال وام پرداخت می شود که وام درخواستی قالیبافان به تعداد بافندگان فرش در خانواده و شرایط سنی و مهارت آنان بستگی دارد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد : سود درآمد بافت و فروش فرش مجریان طرحهای قالیبافی در کمیته امدادامام خمینی (ره) متعلق به خودشان است و کمیته امداد در بحث تولید و فروش نظارت دارد که برای ارتقاء کیفیت و سود بیشتر قالیبافان تحت پوشش کمیته امداد تلاش می شود .و امسال تعداد5هزارو472 تحته فرش در مجموع 43000 متر مربع توسط قالیبافان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به قیمت 240 میلیارد ریال به فروش رسیده است.

رییس اتحادیه کشوری فرش دستباف تبریز هم باانتقاد از روند کند رفع مشکلات قالیبافان گفت: حدود200هزاربیمه گذار بیمه هایشان قطع شده که این قطعی بیمه تولید قالیبافی را با رکود مواجه کرده است .

اسماعیل چمنی افزود :اتحادیه قالیبافی برای بهبود وضع قالیبافان تلاش می کند که اقداماتی نظیر بخشودگی 10میلیون تومان از بدهی قالیبافان به شهرداری وارایه آموزشهای رایگان در 12منطقه شهری در تبریز از آن جمله است .

رییس اتحادیه کشوری فرش دستباف تبریز واگذاری تسهیلات ارزان قیمت در اختیار قالیبافان را را راهی مناسب در جهت حمایت از تولید ملی وایجاد اشتغال دایم برشمرد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 15 دی 1394، کدمطلب: 5450429، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین