پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تحویل 33 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی در طول فعالیت دولت یازدهم گفت: 45 هزار واحد مسکن در حال ساخت در کشور است که بین 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شعار سال : انوشیروان محسنی بند پی پنجشنبه گذشته در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه توانمند‌سازی معتادین بهبود یافته اظهار داشت: طبق آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور یک میلیون و 300 هزار نفر معتاد در سطح کشور وجود دارد که یکی از استراتژی‌های سازمان بهزیستی کشور کمک به بهبود و جلوگیری از بازگشت مجدد این افراد به اعتیاد است.



وی تصریح کرد: بهزیستی کشور تلاش دارد تا با به‌کارگیری توان علمی و ایجاد مراکز تخصصی زمینه ترک اعتیاد را در افراد مبتلا به اعتیاد فراهم کرده و برای افرادی که بهبود یافته‌اند فرصت‌های شغلی ایجاد کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه 5 درصد از اعتبارات بند "ج" برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای معتادان بهبود یافته تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: این اعتبارات با هدف ارائه حرفه‌آموزی و ایجاد فرصت‌های شغلی بوده است که در این راستا در 6 ماهه نخست امسال برای یک هزار و 800 معتاد بهبود یافته فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته می‌تواند نقش موثری را در جلوگیری از بازگشت این افراد به معضل اعتیاد داشته باشد و بتوان با تقویت عزم و اراده آنان زمینه حضور آنها در جامعه را فراهم کرد.

محسنی بند‌پی افزود: امیدوارم میزان اعتبارات اشتغال در سال آینده افزایش داشته و با توانمند کردن آنها عوامل برگشت آنها به اعتیاد را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده برای معتادان بهبود یافته در سطح کشور در طول سال گذشته گفت: در طول سال گذشته برای 2 هزار و 370 نفر معتاد بهبود یافته ایجاد اشتغال شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌های بهزیستی کشور تامین مسکن بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه است چرا که تامین مسکن برای افراد می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ نشر خبر : 28 آبان 1394 کد خبر : 921584 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین