پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه تناسبی بین توان‌ و پتانسیل‌ و امکانات بهزیستی با وظایف و جمعیت هدفش وجود ندارد گفت: اگر به فکر جمع‌آوری کمک‌های مردمی نباشیم بهزیستی به‌ تنهایی و در قالب بودجه‌های مصوب امکان انجام وظایفش را ندارد.

شعار سال: محمدرضا پارسی اظهار داشت: در حوزه همکاری با نهادها و سازمان‌های دیگرتفاهم‌نامه‌هایی بین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان و رئیس پلیس پیشگیری استان گیلان امضاکردیم.

مدیرکل بهزیستی استانگیلان تصریح کرد: همسویی و مشارکت مناسب ناجا و دادگستری کل استان گیلان در زمینهارائهخدمات به‌موقع و فوری در روند رسیدگی به فوریت‌های اجتماعی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه‌ها است.

وی با بیان اینکه اینتفاهم‌نامه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در گیلان منعقد شده است گفت: امضاءتفاهم‌نامه بین اداره کل بهزیستی گیلان و شهرداری رشت جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان آسیب دیده و در معرض آسیب جامعه و ارائه خدمت به معلولان و افراد آسیب دیده از جمله این موارد است.

مدیرکل بهزیستی استانگیلان ابراز داشت: هدف از این تفاهم‌نامه، ارائه خدمت به شهروندان آسیب دیده و در معرض آسیب از جمله معلولان، سالمندان، کودکان بی‌سرپرست ، زنان آسیب دیده یا در معرض آسیب است.

پارسی خاطرنشان کرد:آگاه‌سازی آحاد جامعه نسبت به خدمات قابل ارائه توسط اداره کل بهزیستی در جهت ارتقای سطح سلامت روانی اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی افراد آسیب دیده از دیگر اهداف امضاتفاهم‌نامه بین سازمان بهزیستی و شهرداری است.

وی با بیان اینکه شوراهای مشورتی و سفیران فرهنگی به نوعی اتاق فکر سازمان بهزیستی محسوب می‌شوندافزود: تفاهم نامه‌ای بین آتش نشانی و اداره کل بهزیستی با هدف بررسی وضعیت خودکشی و ارائه خدمات مثمر ثمر به افراد در معرض خطر منعقد شده است.

پارسی گفت: همچنین تفاهم‌نامه‌ای هم بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نیروی انتظامی و اداره کل بهزیستی استان گیلان به‌صورت سه جانبه با هدف افزایش تعامل به‌منظور اقدام مشترک و یکپارچه جهت کاهش و کنترل اقدام به خودکشی کامل در سطح استان و ارائه خدمات روانشناختی و مددکاری به افراد در معرض خطر منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه اساساً تناسبی بین توان‌ها و پتانسیل‌ها و امکانات بهزیستی با وظایف و جمعیت هدفش وجود ندارد خاطرنشان کرد: اگر به فکر جمع آوری افکار و ایده‌ها و کمک‌های مردمی نباشیم، بهزیستی به تنهایی و در قالب بودجه‌های مصوب،امکان انجام وظایفش را ندارد.

پارسی گفت: شورای مشارکت مردمی شهرستان‌ها نوعی اتاق فکر است و بخشی از مشارکت‌های مردمی از طریق مراکز و مؤسسات وابسته به بهزیستی صورت می‌گیرد که از سوی سازمان هم استقبال می‌‌شود چون در نهایت از مشکلات جمعیت هدف ما کاسته می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کد مطلب: 1441613:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین