پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فرمانده پلیس راه کردستان گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده، تردد کشنده‌های نفتی در برخی محورهای کردستان ممنوع است.
شعارسال: عیسی گوهری اظهار کرد: با توجه به بارش برف که از شب گذشته در کردستان آغاز شده است، برخی محدودیت‌ها را در راه‌های استان اعمال کرده‌ایم.

وی گفت: خوشبختانه بعد از گذشت 40 روز از آغاز فصل زمستان شاهد بارش برف در استان هستیم و امیدواریم این بارش‌ها در روزهای آینده نیز با همین شدت ادامه داشته باشد.

فرمانده پلیس راه کردستان افزود: از روز گذشته تا به امروز با وجود بارش برف هیچ حادثه‌ای را در جاده‌های استان نداشتیم و تردد در تمام جاده‌های اصلی و فرعی امکان پذیر است.

گوهری از اعمال محدودیت تردد برای کشنده‌ها نفتی در سطح جاده‌های استان خبر داد و گفت: تردد کشنده‌های نفتی در محورهای سنندج ـ مریوان، سنندج ـ کامیاران، سنندج ـ دیواندره و سنندج ـ همدان ممنوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل پلیس راه و به ویژه نیروهای زحمتکش راهداری، در حال حاضر تمام راه‌های استان کاملا باز است و البته بستن زنجیرچرخ در برخی نقاط اجباری است.

فرمانده پلیس راه کردستان با بیان اینکه رانندگان باید در هنگام تردد در راه‌های استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، گفت: در جاهایی که تردد با زنجیرچرخ ضروری است اگر راننده‌ای زنجیرچرخ نبسته باشد توسط نیروهای پلیس راه متوقف خواهد شد.

گوهری از مردم خواست در صورت امکان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و افزود: رعایت قوانین و مقررات به ویژه داشتن سرعت مطمئنه در صورت تردد در جاده‌ها مهم‌ترین اولویت رانندگان برای حفظ امنیت جان خود و سایر مردم باشد.

وی رعایت فاصله طولی در روزهای بارانی و برفی در جاده‌های استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در چنین روزهایی فاصله طولی خودروها براساس سرعت وسیله نقلیه 3 برابر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کدخبر: 13951108000270، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین