پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
رئیس سازمان بهزیستی درباره ثبت الکترونیکی طلاق گفت: در این موضوع طی همکاری مشترکی که با قوه قضاییه داشتیم با اجرای پایلوت در شهر مشهد ۳۰ درصد مراجعات به دادگاه‌ها کاهش یافته است.

شعار سال: همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان، ضیافت افطار رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با جمعی از فرزندان تحت پوشش این دو سازمان حمایتیبرگزار شد.

در این مراسم انوشیروان محسنی ‌بندپی درباره توجه مجلس شورای اسلامی به جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همیشه به جامعه هدف بهزیستی محبت داشته‌اند؛ این لطف در افزایش مستمری خلاصه نشده بلکه در همه جای برنامه ششم توسعه در راستای رفاه اجتماعی و کاهش آسیبها، توصیه‌ها و احکامی لحاظ شده است.

وی به توسعه و استقرار اورژانس اجتماعی در 30 شهر طی دو ماه اخیر اشاره و تصریح کرد: با همکاری قوه قضائیه نگاه مجرم‌گرایانه به معتادان را به بیمارگونه تغییر دادیم.

رئیس سازمان بهزیستی درباره ثبت الکترونیکی طلاق یادآور شد: در این موضوع طی همکاری مشترکی که با قوه قضاییه داشتیم با اجرای پایلوت در شهر مشهد 30 درصد مراجعات به دادگاه‌ها کاهش یافته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کد مطلب: 1422268: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
هنر کردی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین