پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
فرماندار اردبیل گفت: یک چهارم جمعیت شهر اردبیل در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و ضرورت ایجاد سیستم‌های حمایتی از جمله ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در اردبیل بیش از گذشته احساس می‌شود

شعار سال: جواد زنجانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل که در فرمانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد:یک چهارم جمعیت شهر اردبیل در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و ضرورت ایجاد سیستم‌های حمایتی از جمله ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در اردبیل بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی گفت: اگر صرفه‌جویی در مصرف آب شرب اردبیل در دستور کار قرار نگیرد و مردم با جدیت به این مساله ورود نکنند با مشکل اساسی در تامین آب شرب اردبیل مواجه خواهیم شد.

رئیس شورای عالی شهرستان اردبیل تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی ما در حوزه کشاورزی است که باید با تغییر الگوی کشت و تغییر الگوی آبیاری مصرف کشاورزی به یک سوم کاهش یابد.

زنجانی بیان کرد: برای جبران اضافه برداشت از آب زیرزمینی دشت اردبیل دهه‌ها فرصت لازم است و هیچ اقدامی نباید در این زمینه بدون مطالعه علمی و انجام شود تا بتوانیم این کمبود‌ها را مدیریت کنیم.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۶ اقتصاد محور است ادامه داد: دولت باید تصدی‌گری اقتصادی را کنار بگذارد و فضا را برای بخش خصوصی فراهم کند تا بتوانیم با سیاست گذاری درست در این زمینه مشکل اشتغال را در جامعه حل کنیم.

وی اضافه کرد: رشد جمعیت استان اردبیل کاملا منفی است و این در حالی است که رشد شهر اردبیل مثبت می‌باشد و این نشان دهنده مهاجرت به مرکز استان است.

زنجانی با اشاره به اینکه مهاجرت به مرکز استان نیازمند ایجاد امکانات برای مردم در شهرک‌های اطراف اردبیل است عنوان کرد: طبق اعلام نتایج سرشماری سال گذشته جمعیت اردبیل بیش از ۶۱۰ هزار نفر است که این حدود ۵۰ درصد جمعیت استان است و این در حالیست که تنها ۲۰ درصد امکانات استان در این شهر متمرکز شده است.

رئیس شورای عالی شهرستان اردبیل گفت: انتظار ما از نمایندگان این شهرستان این است که بیشتر از گذشته به ریز مطالبات و نیازهای مردم اردبیل توجه کنند زیرا این نیازها گاهی از ضروریات مهم زندگی روزمره مردم است.

وی ممنوعیت شروع پروژه‌های جدید برای تمامی دستگاه‌ها در سالجاری را از مهم‌ترین مباحث بودجه امسال دانست و افزود: چندین پروژه در حوزه بهداشت، صنایع تکمیلی و کشاورزی در حال تکمیل است که در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان اردبیل، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000543:www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین